leoko
VIP
Kyllä. Teillä neiti-ihmisillähän oma hajuvesi peittää alleen kaikki muut tuoksut.Kyllä miehen pitäisi tuoksut kestää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä. Teillä neiti-ihmisillähän oma hajuvesi peittää alleen kaikki muut tuoksut.Kyllä miehen pitäisi tuoksut kestää.
Hiki?oma hajuvesi
Harmi, ettei lentokoneissa saa enää vetää röökiä. Ei sillä, että ite polttaisin, mutta nyt tuoksuu aika vahvasti erään rouvashenkilön jalkahiki.
Hiki?
Ei suinkaan. Koen olevani mies vaikka käynkin suihkussa ja tarvittaessa käytän kölninvettä.
Tuntuu, että itse herra nyt siellä päässä neiteilee ja koittaa kompensoida tätä nimittämällä muita neideiksi. Jatkakaa toki, jos tämä auttaa.
Sen verran palaan tähän, että pitää muistaa venäläisen kulttuuriin olevan muutenkin erilainen. Toki naista kohdellaan hyvin, ovet avataan, nainen kulkee ensimmäisenä paikkoihin, ym. Naiselle viedään kukkia ja naistenpäivä on kansallinen vapaa.Kaikki jotka on käyny Venäjällä tietää missä ”arvossa” nainen siellä on. Aina pitää juosta avaamaan naisille ovi, aina päästetään nainen ohi. Aina mikä tahansa jono niin naiset revitään ensimmäiseksi. Pitää olla superherrasmies. Leffatyyliin leittää takki lätäkköön että nainen voi korkkareilla mennä yli. Tällästä oli oikeesti. Tiedä sitten korostiko eristetty työmaa sitä. Kaikki siel oli överioksennus herrasmiehiä.
Näin olen myös ymmärtänyt.En unohtanu. Lisäksi venäläinen mies on pohjimmiltaan sika ja pitää naista oikeasti alempiarvoisena kaiken tämän pintapuolisen kohteliaisuuden lisäksi. Suomalainen mies on pohjimmiltaan kiltti ja arvostaa naista oikeasti. Näin yleistettynä.
Naisella on naisen rooli ja miehellä miehen rooli. Mies käy töissä, nainen hoitaa perhettä. Eikä naisella ei ole pää kipiä iltaisin.
Itseasiassa Mölliskön kanssa kävi niin, että sille oli suuri yllätys miitissä, kun näki ekaa kertaa, että olenkin mies-oletettu. Sen jälkeen ajattelin, että ehkä se on hyvä ilmaista täälläkin tuossa profiilissa, että vältymme sekaannuksilta.Vai onko leoko siinä käsityksessä, että sinä oot naispuolinen neiti-ihminen..?
E. Eiku lukeehan sulla tossa, että oot mies. No ei sitte mitää.
Minä haluan olla Nainen enkä työjuhta. Mutta kelpaako tämä suomalaiselle miehelle? Ei. Suomalainen mies on pilattu tasa-arvolla.
Itseasiassa Mölliskön kanssa kävi niin, että sille oli suuri yllätys miitissä, kun näki ekaa kertaa, että olenkin mies-oletettu. Sen jälkeen ajattelin, että ehkä se on hyvä ilmaista täälläkin tuossa profiilissa, että vältymme sekaannuksilta.
Leokolla nyt vaan on varmaan joku onkelma, mitä tässä koitin avata hälle. Tai näin luulin, tähän saakka.![]()
Heiiiii! Minä haluan miehen, joka elättää minut, jotta itse voin keskittyä kauneuden- ja kodinhoitoon, harrastuksiin, sisustamiseen ja kissojen kasvattamiseen. Voin vastineeksi meikata ja pukeutua mekkoon/hameeseen vaikka joka päivä ja kulkea korkkarit jalassa, jos ei tarvitse sateessa, rännässä ja pakkasissa fillaroida itse. Lupaan olla tekemättä mitään ns miesten hommia ja odotan miehen esim kantavan painavat kauppakassit.
Minä haluan olla Nainen enkä työjuhta. Mutta kelpaako tämä suomalaiselle miehelle? Ei. Suomalainen mies on pilattu tasa-arvolla.