Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sipseistä: Rainbow maalaisperunalastu mustapippuri&ruohosipuli

En yleensä osta näitä yksin koska itsehillintä napsahtaa pois päältä ja ranneliike pysähtyy vasta kun pussi on tyhjä ja kitalaki veressä. :unsure:

Kohta voisi lähteä dietin alkamisen kunniaksi poikkeuksellisesti lauantai jumpalle!
Eilen ei edes maistunut oikein olut, toivottavasti sama linja pitäisi seuraavat 4 viikkoa...

Ite pukeudun jo housuihin mallia pitkät ja puseroon, kaupassa nuoriso ilmeisesti juuri täysi-iän saavuttaneita siideriostoksilla persposket paljastavissa minishortseissa ja paidassa jossa on säästösyistä jätetty puolet tekemättä.

Eikö niillä tuu kylmä? Ulkona on vain +18 astetta. Kyllä en minä pystyisi, toisaalta se olisi jo hävytöntä jos minä kulkisin perskarvat paljastavissa minishortseissa ja nipsu vatsani paljastavassa paidassa.

Ite pukeudun jo housuihin mallia pitkät ja puseroon, kaupassa nuoriso ilmeisesti juuri täysi-iän saavuttaneita siideriostoksilla persposket paljastavissa minishortseissa ja paidassa jossa on säästösyistä jätetty puolet tekemättä.

Eikö niillä tuu kylmä? Ulkona on vain +18 astetta. Kyllä en minä pystyisi, toisaalta se olisi jo hävytöntä jos minä kulkisin perskarvat paljastavissa minishortseissa ja nipsu vatsani paljastavassa paidassa.
Ja mikä oli tarkempi sijainti? :pano:

Pikkuriikkisen elämä harmittaa eli täytyy kokeilla shoppailuterapiaa. Nokka kohti Bauhaussia.

Hitto miten mahtavaa olla vanha, kun rohkeus lisääntyy ja uskaltaa tehdä mitä vain! Aiemmin pohdin, pitäisikö näyttää trendikkäästi nännejä paidan läpi, joten enimmän osan kesästä boikotoin tissiliivejä. Nyt hankin farkut, jotka olivat liian pitkät, ja vain leikkasin lahkeet poikki! En ommellut saumoja enkä mitään! Aivan mahtavaa!

Onpa nyt siistiä. Puhdas lattia, mihin kissan on mukava pissiä.

Olisi vain paaaaaljon todennäköisempi tiagnoosi kuin TOS. Ja helpoimmin hoidettava...tuli vain mieleen. Että onhan enmg tehty.

Kyllä sitä ainakim puoli vuotta hutkittiin ja tutkittiin ennen diagnoosia, kun Burana ja Bepanthen eivät auttaneetkaan. Yksi syy osa-aikaiseen sairauseläkkeeseeni :unsure:

Eikö niillä tuu kylmä? Ulkona on vain 18...

Normaali suomalainen kesäilma. Ei vielä mitään syytä villapaitaan ja kalsareihin.

Back
Ylös Bottom