hmm... siinä ois jollee hyvä nainen kun se ei vois kysyä että riittääkö pelkkä käsihoito...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hmm... siinä ois jollee hyvä nainen kun se ei vois kysyä että riittääkö pelkkä käsihoito...

Sama.Minusta Vinegar-sipsit ovat erinomaisia!
No se tästä vielä puuttuukin!!![]()
Oot kyllä melkonen Veijo.Mä en varmaan pysty sitä kattomaan. Tuo Sensuelakin oli vähän tuskallista katsoa.
No nyt kuulostaa hyvältä!Sipseistä: Rainbow maalaisperunalastu mustapippuri&ruohosipuli
En yleensä osta näitä yksin koska itsehillintä napsahtaa pois päältä ja ranneliike pysähtyy vasta kun pussi on tyhjä ja kitalaki veressä.![]()
No nyt kuulostaa hyvältä!
Ranneliike loppuu vasta kun pussi tyhjä
Kitalaki olisi tahmaisena parempi...
Nyt en muuten ajatellut, oikeasti, yhtään mitä kirjoitin![]()
![]()
![]()
Oliko tämä sellainen Freudilainen lipsahdus?
Ja mikä oli tarkempi sijainti?Ite pukeudun jo housuihin mallia pitkät ja puseroon, kaupassa nuoriso ilmeisesti juuri täysi-iän saavuttaneita siideriostoksilla persposket paljastavissa minishortseissa ja paidassa jossa on säästösyistä jätetty puolet tekemättä.
Eikö niillä tuu kylmä? Ulkona on vain +18 astetta. Kyllä en minä pystyisi, toisaalta se olisi jo hävytöntä jos minä kulkisin perskarvat paljastavissa minishortseissa ja nipsu vatsani paljastavassa paidassa.

Kansallisuudet ym. pienellä, tohtori!
Ja mikä oli tarkempi sijainti?![]()
Olisi vain paaaaaljon todennäköisempi tiagnoosi kuin TOS. Ja helpoimmin hoidettava...tuli vain mieleen. Että onhan enmg tehty.
Eikö niillä tuu kylmä? Ulkona on vain 18...