Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Anteeksi, nyt on pakko kysyä että onko poikaystäsi ohjelmoitava, kuminen, tärisevä ja sellainen, josta voi äidille kertoa, mutta ei näyttää? :cautious:

image.webp

Juuri sellainen! :giggle: Äiti olisi halunnut punaisen, mutta ne olivat loppuneet. :unsure:

Joo ymmärrän, ei ne figujen maalaukset oikee pikkareita täälläkään kastele.
Sun pitää koittaa tuota iskureplana. Mistä sen tietää? Esim sille bussin hiustensa kikkuroitsijalle. Sanoa, että maalaan muuten figuja. Jos se edelleen pyytää bisselle, uskon että vähän ainakin kostuu.

Sun pitää koittaa tuota iskureplana. Mistä sen tietää? Esim sille bussin hiustensa kikkuroitsijalle. Sanoa, että maalaan muuten figuja. Jos se edelleen pyytää bisselle, uskon että vähän ainakin kostuu.
Kyllä se itseasiassa tietää, oli oikein vaikuttunut mun finaalisijoituksesta turnauksessa! Ja harrastaa kans kamppailua.

Mutta minä en mitään kikkuroita ota enkä odota, sais nyt perse saapua reissusta. Tosin sekin on nyt pilattu liialla ruskealla. (n)

kurkkukipu

Onko liikkeellä?
Heräsin tänään kurkku kipeänä aamuun ankeaan.
Eikä muniin normaalisti iske mitkään virukset.

Onneksi oli pakkolepo tänään jumpasta. Muuten olisin ehkä mennyt .

Minäkin kuvittelin nuorena olevani teflonia. Tai niin kai olin, kun ei tarttunut mikään. Flunssa.

Voihan ryökäle. Alkaa väsymys olemaan huipussaan kun typot alkaa olemaan tuota tasoa.
No, kaksi työpäivää enää.

Meillä ei juuri sairasteta. Enkä aio nytkään sairastaa.

Kävin sunnuntaina ottamassa lisää mustetta käteen, pari pakkolepoa mulle siinä. Eilen olikin jo se pakko hilpasta lenkille ja tänään salille, meinas kuuppa jumittua.

Tulipa muuten höylättyä tänään, ainakin tunnin vedin putkeen. Siis puutavaraa siistin hieman grillikatosta varten. Pervot.

Uuugh, viimeinen ilta reissussa. Kohta suihkuun ja sitten en halua enää ikinä hikoilla! Kentällä aamukuudelta, joten tähän on realistiset mahdollisuudet...

Ei: ja onpa muuten maksimaalisen ällöttävää, kun viikkoon ei päässyt kynsiä leikkaamaan. Minkäänlainen sormesta erottuva kynsimateriaali pitää leikellä mahd pian pois.

Onko liikkeellä?
Heräsin tänään kurkku kipeänä aamuun ankeaan.
Eikä muniin normaalisti iske mitkään virukset.

Onneksi oli pakkolepo tänään jumpasta. Muuten olisin ehkä mennyt .

Kai se on taas se aika vuodesta, että flunssa tahtoo piinata monia.

Ei tässä juuri mitään muuta ole ollut kuin kurkkukipu, nukuin kyllä yksi yö ikkuna auki kun vahingossa unohdin sulkea. Keskimääräisesti olen kerran vuodessa kipeä, viimevuonna se osui syyskuun loppulle.

Kyllä vaan parta on komia.
Mulle tuli parta vasta hiljattain ku vaimo käski kokeilla. Ei siinä sitten mikään autanut. Mutta enää en ihan heti luopuis.

Mitens kuntien huulien yläpuoli? Ajatteko viikset ja pelkällä leukaparralla. Minä en. Koska viikset ovat niin saatanan miehekkäät. Ei kiinnosta kottaraisten mielipiteet sen suhteen.
t-Henry-Cavill-Mustache-Face.jpg

Toinen juttu, en tiedä palaako oma kynttiläni molemmista päistä. Vai onko joku testojuttu, (koska on myös vahva muna). Mutta kaljun päälaen lisäksi mulla parta harmaantuu nyt jo. Molempien leukaperien kohdalla kahen eskon kolikon kokoiset harmaat läntit.
Tämmönen lookki toivottavasti tulee:
bruce-willis-beard-1.jpg
Stäthämi. Eli tukka ja parta osapuilleen samassa mitassa.

Ja mulla on kans jo siellä täällä partakarvoja jotka on harmaita.

Back
Ylös Bottom