Kai tän tänne kehtaa julkaista ku naamaa ei näy, mutta tallensin pätkän suunsoittoani.
kurkkukipu vähän hellittänyt niin innostuin hieman testailee.
Kyllä mä pysyn muoviukkeleissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai tän tänne kehtaa julkaista ku naamaa ei näy, mutta tallensin pätkän suunsoittoani.
kurkkukipu vähän hellittänyt niin innostuin hieman testailee.
Kyllä mä pysyn muoviukkeleissa.
On se laitos. Tuosta näytöltä näkee sykkeenkin, kun on mittalaite paikallaan.Juuri sellainen!Äiti olisi halunnut punaisen, mutta ne olivat loppuneet.
![]()
Sun pitää koittaa tuota iskureplana. Mistä sen tietää? Esim sille bussin hiustensa kikkuroitsijalle. Sanoa, että maalaan muuten figuja. Jos se edelleen pyytää bisselle, uskon että vähän ainakin kostuu.Joo ymmärrän, ei ne figujen maalaukset oikee pikkareita täälläkään kastele.
Minä olen ajatellut ostaa seuraavaksi huuliharpun tuota varten.Joten tämä on lähinnä tälläinen aina kun yksin olen harrastus.
Kyllä se itseasiassa tietää, oli oikein vaikuttunut mun finaalisijoituksesta turnauksessa! Ja harrastaa kans kamppailua.Sun pitää koittaa tuota iskureplana. Mistä sen tietää? Esim sille bussin hiustensa kikkuroitsijalle. Sanoa, että maalaan muuten figuja. Jos se edelleen pyytää bisselle, uskon että vähän ainakin kostuu.
kurkkukipu
Minäkin kuvittelin nuorena olevani teflonia. Tai niin kai olin, kun ei tarttunut mikään. Flunssa.Eikä muniin normaalisti iske mitkään virukset.
Minäkin kuvittelin nuorena olevani teflonia. Tai niin kai olin, kun ei tarttunut mikään. Flunssa.
Onko liikkeellä?
Heräsin tänään kurkku kipeänä aamuun ankeaan.
Eikä muniin normaalisti iske mitkään virukset.
Onneksi oli pakkolepo tänään jumpasta. Muuten olisin ehkä mennyt .
Stäthämi. Eli tukka ja parta osapuilleen samassa mitassa.Kyllä vaan parta on komia.
Mulle tuli parta vasta hiljattain ku vaimo käski kokeilla. Ei siinä sitten mikään autanut. Mutta enää en ihan heti luopuis.
Mitens kuntien huulien yläpuoli? Ajatteko viikset ja pelkällä leukaparralla. Minä en. Koska viikset ovat niin saatanan miehekkäät. Ei kiinnosta kottaraisten mielipiteet sen suhteen.
![]()
Toinen juttu, en tiedä palaako oma kynttiläni molemmista päistä. Vai onko joku testojuttu, (koska on myös vahva muna). Mutta kaljun päälaen lisäksi mulla parta harmaantuu nyt jo. Molempien leukaperien kohdalla kahen eskon kolikon kokoiset harmaat läntit.
Tämmönen lookki toivottavasti tulee:
![]()