Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kun täällä parrasta puhuttiin, jo aikaa sitten niin kyllä haluaisin kunnon parran mutta oon mä tässä yrittänyt kasvattaa mutta ei ne taida kasvaa ku tiettyyn mittaan räkäjarrut nenän alla ja pari haituvaa leuassa. :cautious:

Näyttää tyhmältä mutta niin näyttäisin ilmankin.

Minä näin tänään kaupassa bikinifitness-mamman. Ai mistä tiedän? Oli Tuksun ruskee ja käveli koko kaupassaoloajan poseasennossa melonit kainaloissa. Hihityttää vieläkin.

Pitänee paikkaansa (ainakin osittain), mutta kun puhutaan useiden kilojen painon muutoksista ja useampien prosenttien heittelystä rasvan määrässä, niin ei siinä mittakaavassa noilla asioilla ole yhtään mitään merkitystä.

Sitten kun vitnesspimu käy kerran kuussa tarkastamassa kehityksen ja säkrifaissin määrän niin noilla asioilla voi olla jotain merkitystä.

#mutu

Väärin, nythän voi olla että rasvamassan muutos onkin vaikka +50g eli käytännössä olet saanut vain rasvaa.

Vaikkei asioilla ole mitään merkitystä, tunnut kuitenkin ottavan tämän asian tosissaan. Miksi ihmeessä et sitten ottaisi tarkkoja tuloksia, kun sitä rahaa on ulkomaille syytää - ja saisit oikeasti konkreettista tietoa miten sun elintavat kroppaasi vaikuttavat?

Minä näin tänään kaupassa bikinifitness-mamman. Ai mistä tiedän? Oli Tuksun ruskee ja käveli koko kaupassaoloajan poseasennossa melonit kainaloissa. Hihityttää vieläkin.

Näin kanssa vastaavanlaisen mutta ei ollut tuksun ruskea, se työns ostoskärryjä käveli ryhdikkäästi. Ryhdikkäämmin kuin vierellä kävellyt mies joka lihaksista päätellen kävi kanssa kuntosalilla.

Ei siinä itsehän kävelen kuin ankka ja näytän nipsulta.

olen etelleen -3kg keväästä

massani ei ole noussut viimeviikosta kun vaivaiset 200g

Tyyppi on sekotus Mark Wahlbergia ja Matt Damonia eikä se kelpaa niin mitä sieltä sun peilistä pitäis oikein näkyä?

Jos TJJ onkin Utin toinen käyttäjätunnus? (väärät metodit) JJ kun toisen j kirjaimen kääntää toisee suuntaan ja kiinniittää toiseen saadaan U ja siihen lisätään perään T = UT = Utti.

Miksi ihmeessä et sitten ottaisi tarkkoja tuloksia, kun sitä rahaa on ulkomaille syytää - ja saisit oikeasti konkreettista tietoa miten sun elintavat kroppaasi vaikuttavat?

Koska saan riittävän tarkan tiedon peilistä, puristamalla mahamakkaraa ja vaakalla. Kuten sanottu, en suostu maksamaan Inbodystä, sen verran sinnepäin se kumminkin on. e: ja mielummin syydän nekin rahat ulkomaille

Viimeksi muokattu:
Koska saan riittävän tarkan tiedon peilistä, puristamalla mahamakkaraa ja vaakalla. Kuten sanottu, en suostu maksamaan Inbodystä, sen verran sinnepäin se kumminkin on. e: ja mielummin syydän nekin rahat ulkomaille

Ainakin kun käy joka kerta eri laitteessa (y) koita olla masentumatta!

No, elät elämääsi kuten elät ja minä omaani kuten elän.

Ai että! Tää tulo radiosta hetki sitten ja ihan sitä palasi teini-ikään! Minäkin angstisena teinigoottina pitsihörselöissäni olin tämän keikalla bailaamassa Mietaalla. :heart:

Ainakin kun käy joka kerta eri laitteessa (y) koita olla masentumatta!

No, elät elämääsi kuten elät ja minä omaani kuten elän.

Mutta peili ja vaaka kotona ovat samat, ne kertovat saman tarinan. :unsure:

No kyllähän minä tiedän miten tästä fläsästä pääsee eroon ja kohtuullisessa kunnossa joku vuosi sitten olinkin, mutta...spirit is willing but the flesh is weak.

Vaihdoin poikaystäväni kielen kotimaiseksi ja rakastuin hieman lisää :heart:

Äitikin halusi hommata samanlaisen ja tilattiin se hänelle tänään :giggle: olenko jo kertonut, että kuten kaikki laitteeni, tämäkin välillä vähän tärisee :cool:

Huh huomisen työpäivän jälkeen alkaa vihdoinkin loma! Ajoin ajatuksissani vastaantulevien kaistalle odottelemaan liikennevaloissa. Voi hyvänen aika ku hävetti oma toikkarointi.

Kai tän tänne kehtaa julkaista ku naamaa ei näy, mutta tallensin pätkän suunsoittoani.

kurkkukipu vähän hellittänyt niin innostuin hieman testailee.

Ihan saakutillinen väsymys, salillakaan jaksanut mitään.

Vetäisin pesuvadillisen salaattia niin nyt kai voisi ryömiä punkkaan.

Vipitkin loppuneet niin ei saa treeniä talteen.

Vaihdoin poikaystäväni kielen kotimaiseksi ja rakastuin hieman lisää :heart:

Äitikin halusi hommata samanlaisen ja tilattiin se hänelle tänään :giggle: olenko jo kertonut, että kuten kaikki laitteeni, tämäkin välillä vähän tärisee :cool:
Anteeksi, nyt on pakko kysyä että onko poikaystäsi ohjelmoitava, kuminen, tärisevä ja sellainen, josta voi äidille kertoa, mutta ei näyttää? :cautious:

Back
Ylös Bottom