Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päijänteen rannalta löytynyt ”varvas” olikin hedelmä.

Luhangalta, Päijänteen Ahosaaren hiekkarannalta löydettiin kaksi viikkoa sitten kappale, jota epäiltiin ihmisen varpaaksi. Löydöksen teki veneilemässä ollut perhe, joka ilmoitti asiasta hätäkeskukseen.

e todella vanhaa tietoa

Toivottavasti se löytäjä on saatu optikolle.
Jos en ihan väärin muista, löytäjäperheeseen taisi kuulua oikein sairaanhoitajakin.

Laukku (ja kortit eli rahat) oli ollut tuolin selkänoljalla, miehen ajotakin alla. :nolo:

Ainut vaan, että omasta mielestäni edes poistunut autosta sisälle ennen kuin mies tuli pyörällä kotiin. Miten siis olisi pitänyt tapahtua, että olisin ylipäätään voinut mahdollistaa tilanteen, että mies laskee ajotakin tuolin selkänojalla olevan laukun päälle. Mysteeri.

Vai vaan jo vanha ja muistikatkokset, pätkiä häviää sieltä täältä. :confused:

HS:n paperilehdessä tänään isosti esillä katolilaisen kirkon suojissa pappien harjoittama pedofilia.

fLYD4eQ.png
lQSAdNl.png

Pedofiilipappi joutui vankilassa kuolemaan johtaneeseen "onnettomuuteen."

Kyynel.

Laukku (ja kortit eli rahat) oli ollut tuolin selkänoljalla, miehen ajotakin alla. :nolo:

Ainut vaan, että omasta mielestäni edes poistunut autosta sisälle ennen kuin mies tuli pyörällä kotiin. Miten siis olisi pitänyt tapahtua, että olisin ylipäätään voinut mahdollistaa tilanteen, että mies laskee ajotakin tuolin selkänojalla olevan laukun päälle. Mysteeri.

Vai vaan jo vanha ja muistikatkokset, pätkiä häviää sieltä täältä. :confused:
Poltergeist siellä vaan tekee jekkuja?

Minä olen tässä vähän kasvatellut partaa välillä. Kutiaa kun hullun mulkku, loppuuko se ikinä? Pari viikkoa jaksaa pitää ja sit sileeks.

Kuukausi ja sitä ei ees enää huomaa.
Olette väärässä, hyvä herra. 15 vuotta kestäneen, edelleen käynnissä olevan empiirisen tutkimuksen perusteella kutiaa joka päivä. Hyvällä tavalla, voi rapsutella palavereissa ja yrittää näyttää virkaiältään vanhemmalta ja viisaammalta. Ei se samalla tavalla kutia ku sänki, mikä varmasti Jossu-neidistä tuntuu epämiellyttävältä.

Naisia on kuulemma myös parempi kutitella parralla ku sängellä. Sänki pistelee, parta ei.

Olette väärässä, hyvä herra. 15 vuotta kestäneen, edelleen käynnissä olevan empiirisen tutkimuksen perusteella kutiaa joka päivä. Hyvällä tavalla, voi rapsutella palavereissa ja yrittää näyttää virkaiältään vanhemmalta ja viisaammalta. Ei se samalla tavalla kutia ku sänki, mikä varmasti Jossu-neidistä tuntuu epämiellyttävältä.

Naisia on kuulemma myös parempi kutitella parralla ku sängellä. Sänki pistelee, parta ei.
Minusta parta tuntuu, muttei kutia.

Edit. Ja naisista niin tiedä, mutta koira tykkää nykkiä mun partaa hampaillaan :LOL:

Kyllä vaan parta on komia.
Mulle tuli parta vasta hiljattain ku vaimo käski kokeilla. Ei siinä sitten mikään autanut. Mutta enää en ihan heti luopuis.

Mitens kuntien huulien yläpuoli? Ajatteko viikset ja pelkällä leukaparralla. Minä en. Koska viikset ovat niin saatanan miehekkäät. Ei kiinnosta kottaraisten mielipiteet sen suhteen.
t-Henry-Cavill-Mustache-Face.jpg

Toinen juttu, en tiedä palaako oma kynttiläni molemmista päistä. Vai onko joku testojuttu, (koska on myös vahva muna). Mutta kaljun päälaen lisäksi mulla parta harmaantuu nyt jo. Molempien leukaperien kohdalla kahen eskon kolikon kokoiset harmaat läntit.
Tämmönen lookki toivottavasti tulee:
bruce-willis-beard-1.jpg

Juuri nyt ei ole viiksiä, mutta talveksi taas räkäjarrut. Ei kuitenkaan saa oikein siistiä viiksiä kun kasvaa vähän hassusti. Lisäksi inhoan jos koskettaa ylähuulta.

Sama harmaa juttu parran kohdalla.

Jostain kumman syystä meni ja ostin Rogainea vaikka hiukset olen ajanut armeijasta lähtien. Kokeillaan nyt vuosi ja katsotaan sitten.

En itse kyllä ole ikinä tykännyt parrasta, mutta nyt vähän makustellut asialla. Kaikista helpoin vetää aamusta sileeksi, kun alkaa rimmailla pehkoa säännöllisesti.

Viikset kyllä pidin. Se kuuluu siihen lookkiin.

Katsotaan, jos jaksais pidempään pitää naamassa karvat. Joskus.

Back
Ylös Bottom