Deleted member 43228
Minä olen tässä vähän kasvatellut partaa välillä. Kutiaa kun hullun mulkku, loppuuko se ikinä? Pari viikkoa jaksaa pitää ja sit sileeks.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä olen tässä vähän kasvatellut partaa välillä. Kutiaa kun hullun mulkku, loppuuko se ikinä? Pari viikkoa jaksaa pitää ja sit sileeks.
^eikös sulla ole leukapartakin melko komia jo olemassa? Vedät kaljuksi niin voit lopettaa jopa kuntoilun.
Kävin yli sata vuotiaassa hirsitalossa jossa oli käynyt kuntoarvioitsija.
Selkeä ammattilainen ollut. Ikkunoiden päälle tarvis ilmaräppänät, sokkeliin piikata luukku, että näkee lattian kunnon ja komeiden hirsiseinien piilottamista tapetin alle oli myös ehdottanut. Toki myös puisen panelikaton vois kuulemma maalata, niin saadaan sit 100 vuotta säilynyt hirsitalo homeeseen. Ammattilainen, selkeesti.
kasvatat pitkän takatukan ja vedät sen geelillä sieltä takaa eteen, avot!Pitäiskö taas käydä leikkaa kuivat latvat ja kakshaaraset vekka.
Mitä pakkiksen tyyli-asiantuntijat on mieltä?
Kävin yli sata vuotiaassa hirsitalossa jossa oli käynyt kuntoarvioitsija.
Selkeä ammattilainen ollut. Ikkunoiden päälle tarvis ilmaräppänät, sokkeliin piikata luukku, että näkee lattian kunnon ja komeiden hirsiseinien piilottamista tapetin alle oli myös ehdottanut. Toki myös puisen panelikaton vois kuulemma maalata, niin saadaan sit 100 vuotta säilynyt hirsitalo homeeseen. Ammattilainen, selkeesti.
kasvatat pitkän takatukan ja vedät sen geelillä sieltä takaa eteen, avot!
No joo, tämä oli tällainen oletusarvo, jota näissä leppoistamislaskelmissa käytetään ja onhan se nyt hyvä olla vähän -munaa (pesä), jos vaikka haluu ostaa vittuillakseen vinon pinon muumimukeja.kysmys: eikös tilanteenne ollut, että jälkikasvua ei ole, ei tule? miksi pitäisi pääomatuloilla pystyä elämään, Minä ainakin söisin huoletta varallisuuttani lopun ikää jos sitä olisi pari saturaista "ylimääräistä"
Minua myös äsryttää ne lööpit, että jos voittaa lortossa 50miljoonaa, että paljonko häviää jos ei välittömästi sijoita kaikkea järkevästi, niinkun se nyt tuossa summassa mitenkään omaan elämään vaikuttaisi, satatuhatta sinne-tänne
Ja vaikka asioista tietääkin niin kuntotarkastus on kuitenkin omaa alaa ja kokeneet tyypit tietää mistä ne mahdolliset viat löytyy sekä kohdat jotka tulevat piakkoin vaatimaan huomiota vaikka nyt olisikin käyttökuntoisia.Ajattelin että katsomassa voisin käydä, tosin itseäni kyllä epäilyttää aika rankasti tuollainen kohde. Mies siitä enemmän on kiinnostunut, koska iso harrastetila ja siihen päälle vielä autotalli (meillä ei ole autoa) on harvinainen sen tyylisissä asunnoissa, joita olemme katselleet. Näkisin kyllä aika riskinä sen että alamme hieromaan vanhasta asunnosta kauppoja, koska emmehän me mitään tajua sokkeleista, vedeneristyksistä ja ränneistä. Pitää tietysti syynätä isännöitsijäntodistus tarkkaan ja vaikka kysellä muilta, mutta siltikin.
Itseäni edelleen kovasti kiihottaa se pakkohuutokaupassa oleva paritalo, josta järki sanoo että emme me sitä saa, koska sen hinta tulee pomppaamaan kohta. Lisäksi netti tiesi kertoa, että vanha asukas voi valittaa ensin huutokaupan tuloksesta ja sen jälkeen häädöstä, ja pahimmillaan viivyttää lähtöänsä jopa toista vuotta ja vissiin koko sen ajan ostajalla on vastuu vastikkeista, jos oikein ehdot ymmärsin. Pahimmassa tapauksessa vanha asukas kostoksi tuhoaa asunnon ennen lähtöään. Lapsiperhehän siellä asuu joten ei uskoisi ehkä heistä, eivätkä oletettavasti mitään narkkareitakaan ole, mutta mistäs sitä ikinä tietää.
Vielä ei ole kämppä kuulema palanut, pyykit on kuivuneet.![]()
Eikö Kuikan pirteä olemus saa sinuakin iloiseksi? (hämmästynyt)Mä joudun töissä kuuntelemaan kolmatta päivää radio Novaa. Kohta tarvitsee aloittaa joku psyykelääkitys.
Aika tuntematonta aluettahan mulle nuo pakkohuutokaupatkin ovat, mutta internet taas valaisi että ylipäänsä pakkohuutokauppaan joutuminen indikoisi, että asukas ei ole kovin yhteistyöhaluinen. Mikäs siellä kökkiessä. Lain mukaan huutokaupassa asuntoa ei saa myydä selvästi alle asunnon käyvän arvon - mitä lie se sitten onkaan, päätettäneen tapauskohtaisesti, ei tietystikään ennen huutokauppaa vaan jälkikäteen. Mun logiikalla ei asukkailla hirveästi ole hävittävää. Asuivat he asunnossa tai eivät, kannattaa valittaa huutokaupasta jos sen hinta jää omaan makuun liian pieneksi. Velkaa kuitenkin lienee aika paljon, jos asunto kerran myydään. Siinä prosessissa tuhraantuu jokunen kuukausi. Uusi ostaja maksaa vastikkeet viideltä kuukaudelta takautuvasti, jos he eivät itse niitä maksa. Voi olla että missasin jotain tässä, mutta näin käsitin huutokauppaehtoja lukemalla.Pakkohuutokaupasta voi ainakin tyhjän asunnon ostaa huoletta, mun mielestä on outoa edes alkaa myymään kun jengi vielä sisällä jos niitä ei saa kaupanpäälle vaikka orjiksi tms.