Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla ei oo harmainta hajua mun potilaista, päivän tärkeimmät kysymykset on kuinka usein jaksaa aurinkotuolilta raahautua vessaan ja kauanko jalkojen kuivuminen kestää meressä lillumisen jälkeen.

Antakaa määkin huudan, määkin olen kännissä...
Ei vaan, kun kaikki muutkin kyselee lainaa niin minäkin ajattelin kysäistä!
Pari vuotta sitten viimeksi ajattelin kysäistä yhtä prokkista varten ja silloin mulle sanottiin pankista ettei niitä voi ennakkoon kysellä.. olin ihan että mitä vittua.
Nyt mä olenkin ovela ja HAEN lainaa mutta en pistä nimeä alle jos en tarviikkaan, vähäx mä olen äijä the mään!

Sipoon murhasta epäilty oli tyytymätön palkkaansa - Tienasi yli 100 000 euroa vuodessa

https://m.iltalehti.fi/kotimaa/201808152201138581_u0.shtml

Ei riitä satku vielä vuodessa. Ni.
Oiskohan tossa taustalla ollut joku ton bossin kupru? Luvannut provikoita tms jotka oli sitten puhaltanut omaan liiviinsä? Spekulaatiota, mutta aikanaan suht läheltä rahoitusalaa seuranneena en sulkisi pois moistakaan vaihtoehtoa. Kundihan oli ottanut ilmeisesti loparit ennen kuin päätyi tekoihinsa. Mulla ainakin pitäisi olla kohtalaisen isot motiivit, jos lähtisin kävelemään duunista josta maksetaan "vain" 110k vuodessa.

joo en Minäkään sataa euroa päivässä käteen saa

mutta kulut on vielä pienemmät, sehän sen ratkaisee mikä piisaa

Oiskohan tossa taustalla ollut joku ton bossin kupru? Luvannut provikoita tms jotka oli sitten puhaltanut omaan liiviinsä? Spekulaatiota, mutta aikanaan suht läheltä rahoitusalaa seuranneena en sulkisi pois moistakaan vaihtoehtoa. Kundihan oli ottanut ilmeisesti loparit ennen kuin päätyi tekoihinsa. Mulla ainakin pitäisi olla kohtalaisen isot motiivit, jos lähtisin kävelemään duunista josta maksetaan "vain" 110k vuodessa.
Voip olla. Jotain kuprua on oltava, että lähtee noin radikaaleihin tekoihin. Muuten ois aika vaikea ymmärtää.

Nyt on kolmas vuosi putkeen kun menee verotettavat vuositulot yli satkun. Tänä vuonna tosin 50k vähemmän mitä kahtena edellisenä ku vaihoin työnantajaa, mutta saa olla kotona kaikki illat.

En mä silti ketään nirhailis hengiltä.

Vitun kissa pissas uudelleen matolle joka pestiin jo tässä välissä ja se matto painaa karvoineen päivineen 20 kg. Ei auta ku roskiin lyödä ku näköjään nuo merkkaa tuon joko sen takia, että se haisee villalangalle tai sen, että se on koirataloudesta lähtöisin. Huoh. Onneksi meni vaa 50 e ja kova pesemistyö ja roudaaminen hukkaan. :D

Vitun kissa pissas uudelleen matolle joka pestiin jo tässä välissä ja se matto painaa karvoineen päivineen 20 kg. Ei auta ku roskiin lyödä ku näköjään nuo merkkaa tuon joko sen takia, että se haisee villalangalle tai sen, että se on koirataloudesta lähtöisin. Huoh. Onneksi meni vaa 50 e ja kova pesemistyö ja roudaaminen hukkaan. :D

Meillä on mennyt toisen kissan takia molemmat koiranpedit, vuodesohvan omat heittotyynyt sekä mm. yksi säkkituoli, kun oli jossain vaiheessa pahempikin merkkailuongelma. On käytetty hajusteita, karkoitteita, urinary care -ruokaa ja nytkin on neljä vessaa kahdella kissalla ympäri asuntoa. Ei ole onneksi ihan hetkeen tapahtunut "vahinkoja". Vaikka nuo välillä vituttaakin, niin silti on kuin omia lapsia. Ei vain raaski luopua, vaikka välillä olisi vaikeaa.

Eipä niissä hampaissa nyt kauheita vikoja ollut, hinta pompahti yli 80 euroon. :unsure:

Toki niiiden hammaslääkäreidenkin pitää voi leivän päälle saada, mutta mä varasin ajan hammastarkastukseen ja ne otti jonku bite wing kuvan joka makso 50 e. Hampaiden tarkastus oli 40 e itsessään ja palvelumaksu n. 16 euroa. :whistle:

No saa legot kuosiin niin ei tartte heti käydä uudestaan.

Viimeksi muokattu:
Eipä niissä hampaissa nyt kauheita vikoja ollut, hinta pompahti yli 80 euroon. :unsure:

Toki niiiden hammaslääkäreidenkin pitää voi leivän päälle saada, mutta mä varasin ajan hammastarkastukseen ja ne otti jonku bite wing kuvan joka makso 50 e. Hampaiden tarkastus oli 40 e itsessään ja palvelumaksu n. 16 euroa. :whistle:

No saa legot kuosiin niin ei tartte heti käydä uudestaan.
Jos mä pääsen hamppilekurista joskus alle 500 euron niin pidän bileet.

Jahah, eräs työkaveri halusi kovasti samaa matkaa mun kanssa töistä, ja kulkuvälineessä kokoajan kiharsi hiuksia sormen ympärille ja yritti hurskaasti jututtaa. Ei tästä kauaa ole kun eräs toinen toivoi mua kaljalle.

Päivä kuitenkin venähti yli ja jäi nyt reenit reenimättä. Huomenna kuitenkin päähänlyöntiä, viikonloppuna voikin käydä lepää gymillä. Jopa kylkivälilihaksiin sattuu domseissa. :barefoot:

Back
Ylös Bottom