Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tästä on ihan hiljattain kertaalleen puhuttu. Mikään ei ole ylväämpää ja kauniimpaa kuin kunnon suonikas fallos.
Kyllä näin on. Näyttää pahalta mutta tuntuu hyvältäNaisen värkki taas vastaa falloksen rinnalla enemmänkin majoneesiä syöneen bulldogin naamaa. Voiko tästä olla erimieltä.
En minä ainakaan.
Päänsärkyä, fck ehkä jo toinen kerta tälle vuodelle
Siihen pitää finkun vastata itse. Tai kieli.Asiaan, eikö haittaa jos nenu osuu vähän anukseen?
Ei kai se nyt miestä haittaa, toisinpäin riippuu varmaan naisestaOnpas rietasta ja tänään on vasta keskiviikko?
Asiaan, eikö haittaa jos nenu osuu vähän anukseen?
Minä olen nyt lomallaseuraavaksi käymään kotikotona!

Nobel-voittajat tutkivat: Tämän palkkasumman tienaaminen tekee onnelliseksi
Tuloksista kävi ilmi, että onnellisuuden kasvu pysähtyy, kun vuosittaiset tulot ylittävät 75 000 dollaria, eli noin 71 000 euroa. Tämä tarkoittaa hieman alle 6 000 euron kuukausituloja
Vähän kyllä heräilee epäilys väittämään silti.Voinette päätellä sigustani jotain
Tämähän menee aivan vallattomaksi![]()
Vähän kyllä heräilee epäilys väittämään silti.
Ja muuten, saattoihan se kieli olla siellä pyllyssä eikä pimpsukassa, eikä nenä.

Ihmeellinen kaksoisstandardi, kyllähän se rimjob nyt ihan mukavalta tuntuu miehestäkin!Noh jos puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä niin omasta mielestäni anuksen kutittelu kielellä tuntuu oikein mukavalta.
Mutta miehen persettä en kyllä nuole![]()