Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Uh, kerrankin ajoissa peiton alla ennen väsyromahdusta ja vielä vaahtokarkkipussin kanssa. Huomenna ei mitään järkevää ohjelmaa tiedossa, vois vaan lekotella kirjan kanssa varjon alla koko päivän...

Huomenna haen ekan muuttolaatikkokuorman ja alan pakkaamaan! Puolitoista viikkoa muuttoon, jospa ei ehtis ressiä tulla...

Naisen värkki taas vastaa falloksen rinnalla enemmänkin majoneesiä syöneen bulldogin naamaa. Voiko tästä olla erimieltä.

En minä ainakaan.

Vittusaatanaperkele mikä ilta. Sellanen anestesiologinen lottovoitto ja ylitöiksi niin että räpsähti. Taksikorttikin korkkas kiinni niin minähän maksoin omasta lompakosta just siitä kuun tilistä, kun on muutot ja kaikki. Saatana että pistää ihmistä vituttamaan.

Ei mirrejä sänkyyn, eikä villasukkia.
lick1.gif

Onpas rietasta ja tänään on vasta keskiviikko?

Asiaan, eikö haittaa jos nenu osuu vähän anukseen?

Minä olen nyt lomalla :giggle: seuraavaksi käymään kotikotona!

https://www.mtv.fi/lifestyle/koti/a...aaminen-tekee-onnelliseksi/5586272#gs.seC0mj4

Nobel-voittajat tutkivat: Tämän palkkasumman tienaaminen tekee onnelliseksi
Tuloksista kävi ilmi, että onnellisuuden kasvu pysähtyy, kun vuosittaiset tulot ylittävät 75 000 dollaria, eli noin 71 000 euroa. Tämä tarkoittaa hieman alle 6 000 euron kuukausituloja

Vaikka onkin jenkkitutkimus, niin pitää hyvin paikkansa suomessakin. Aina kun saa 500€ korotusta niin tuntuu vitun hyvältä. Mut siinä jo viiden tonnin jälkeen ei tuota erityisiä mielihyviä.
Toki kaikki mahdollinen raha ittelle, mutta yli viiden kilon kun menee palkka, niin ei vaikuta arkeen. Ei tee päivittäisestä elämästä yhtään onnellisempaan. Samaa ruokaa ostaa silti.

Back
Ylös Bottom