Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulta karkasi tänään potilas
Minulta menehtyi.
Minulla sai uuden eturistisiteen.
Oli muuten samaan aikaan Vekaralla ja Haminassa q meikämustalainen.Sipoon murhasta epäilty oli tyytymätön palkkaansa - Tienasi yli 100 000 euroa vuodessa
https://m.iltalehti.fi/kotimaa/201808152201138581_u0.shtml
Ei riitä satku vielä vuodessa. Ni.
Oiskohan tossa taustalla ollut joku ton bossin kupru? Luvannut provikoita tms jotka oli sitten puhaltanut omaan liiviinsä? Spekulaatiota, mutta aikanaan suht läheltä rahoitusalaa seuranneena en sulkisi pois moistakaan vaihtoehtoa. Kundihan oli ottanut ilmeisesti loparit ennen kuin päätyi tekoihinsa. Mulla ainakin pitäisi olla kohtalaisen isot motiivit, jos lähtisin kävelemään duunista josta maksetaan "vain" 110k vuodessa.Sipoon murhasta epäilty oli tyytymätön palkkaansa - Tienasi yli 100 000 euroa vuodessa
https://m.iltalehti.fi/kotimaa/201808152201138581_u0.shtml
Ei riitä satku vielä vuodessa. Ni.
Voip olla. Jotain kuprua on oltava, että lähtee noin radikaaleihin tekoihin. Muuten ois aika vaikea ymmärtää.Oiskohan tossa taustalla ollut joku ton bossin kupru? Luvannut provikoita tms jotka oli sitten puhaltanut omaan liiviinsä? Spekulaatiota, mutta aikanaan suht läheltä rahoitusalaa seuranneena en sulkisi pois moistakaan vaihtoehtoa. Kundihan oli ottanut ilmeisesti loparit ennen kuin päätyi tekoihinsa. Mulla ainakin pitäisi olla kohtalaisen isot motiivit, jos lähtisin kävelemään duunista josta maksetaan "vain" 110k vuodessa.
Vitun kissa pissas uudelleen matolle joka pestiin jo tässä välissä ja se matto painaa karvoineen päivineen 20 kg. Ei auta ku roskiin lyödä ku näköjään nuo merkkaa tuon joko sen takia, että se haisee villalangalle tai sen, että se on koirataloudesta lähtöisin. Huoh. Onneksi meni vaa 50 e ja kova pesemistyö ja roudaaminen hukkaan. :D
Jos mä pääsen hamppilekurista joskus alle 500 euron niin pidän bileet.Eipä niissä hampaissa nyt kauheita vikoja ollut, hinta pompahti yli 80 euroon.
Toki niiiden hammaslääkäreidenkin pitää voi leivän päälle saada, mutta mä varasin ajan hammastarkastukseen ja ne otti jonku bite wing kuvan joka makso 50 e. Hampaiden tarkastus oli 40 e itsessään ja palvelumaksu n. 16 euroa.
No saa legot kuosiin niin ei tartte heti käydä uudestaan.