Helistö
Tyhmä ämmä
Ei pystyisi, koska migreeni .vilkkuvalotkin
latela #tsek
kolmessa päivässä
Kahdessa illassa.
Ohhoh! Yksi vapaa ja sunnuntaina vielä töitä. Sitten voisi pitää viikon lomaa, koska on kesäloma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei pystyisi, koska migreeni .vilkkuvalotkin
latela #tsek
kolmessa päivässä
On kyllä sen verran rapea tunnelma työviikon jälkeen että taidan kotona istahtaa alas ja tehdä: en yhtään mitään. Huhhei.
Meillä sokeritoukkien. Voi vittu kun ei myrkyttääkään viitsi kun eiväthän ne vaarallisia ole, vain ällöjäArr, huomaamatta meille on saapunut banaanikärpäsen invaasio. Deprivoin ne ruoasta ja viritin ansan, jota olen käynyt parvekkeella tyhjäämässä kärpäsistä jo monta kertaa. Erikoista, että niitä aina vain riittää ansaan vaikka en näe niitä enää täällä lentelemässä. Olen alkanut epäillä, että ne löytävät tiensä takaisin parvekkeelta sisään.

Minulla on vasta 12 vuotta palvelusta samassa firmassa. Olin kustannustehokas ja tein lapset ensin enkä näin ollen rasittanut työnantajaa millään kaiken maailman äitiyslomilla ja hoitovapailla.samaa työn antajaa on palvellut +15vuotta
Mulla 23 vuotta.Minulla on vasta 12 vuotta palvelusta samassa firmassa. Olin kustannustehokas ja tein lapset ensin enkä näin ollen rasittanut työnantajaa millään kaiken maailman äitiyslomilla ja hoitovapailla.
Mutta pari vuotta enää ja sitten on täydet lomat!
#eläkevirka
Terveydeksi täältäkinheeseekellä #pelkkä väkevästi negative
Minulla #terveydeksi vahvasti positiivinen
katso liitettä 149633
Harkitsen kolmattaKauhiasti tekis mieli juoda olutta, mutta ei saata.