Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Maanantaina töihin, saa kokea helteet työnteonkin yhteydessä.

Maanantaina tämänhetkisten tietojen mukaan lämpötila +27 ja ukkosta.

Arr, huomaamatta meille on saapunut banaanikärpäsen invaasio. Deprivoin ne ruoasta ja viritin ansan, jota olen käynyt parvekkeella tyhjäämässä kärpäsistä jo monta kertaa. Erikoista, että niitä aina vain riittää ansaan vaikka en näe niitä enää täällä lentelemässä. Olen alkanut epäillä, että ne löytävät tiensä takaisin parvekkeelta sisään.

^ Noiden kanssa tappelin viime syksynä ties kuinka pitkään virittelin ansoja osa meni niihin mutta ei läheskään kaikki sitten imuroin niitä ja heitin pölypussin kanssa roskikseen, siivosin keittiön roskakaapit valutin kuumaa vettä viemäriin.

Sitten ne kaikki vaan katos. Mutta niitä oli aivan saatanasti. Jostain syystä perus väkiviinaetikka kikka ei toiminut, piti ostaa omenaviinietikkaa ja punaviinietikkaa jotka niihin tepsi.

Itse en ole viemäristä havainnut kärpäsiä tulevan ja biojätteen olen nyt tyhjentänyt päivittäin etteivät ehdi siellä munia ja kehittyä aikuisiksi. Oon luopunut tappavista ansoista koska toimivat niin randomilla sen suhteen, hokuttelevatko kärpäsiä vai eivät. Laitan vain jonkun hedelmänpalan pieneen kippoon ja päälle muovikelmun, johon pistelen sopivia kärpäsenmentäviä reikiä. Kohta kärpäset ovat kelmun alla eivätkä pääse rei'istä enää ulos äkkiä, joten ne on helppo kipata parvekkeelta pihalle. Laitoin banaanitkin muovipussiin etteivät tarjoa munimisalustaa kärpäsille.

On kyllä sen verran rapea tunnelma työviikon jälkeen että taidan kotona istahtaa alas ja tehdä: en yhtään mitään. Huhhei.

mietiskeleppäs yön pimeinä tunteina tunnelmia,kun, samaa työn antajaa on palvellut +15vuotta

#hehheh

sanmig ei ole vielä antanut Minulle ohjeita loppuelämääni varten

Luonnonrannalla uitu ja kävelty melkein 10km - nyt maistuu kylmä karhu :kuola:
E. Tuntuu kyllä siltä että on saatava jalat ylös - ja huomenna olis ns. jalkapäivä :eek::puntti:

Arr, huomaamatta meille on saapunut banaanikärpäsen invaasio. Deprivoin ne ruoasta ja viritin ansan, jota olen käynyt parvekkeella tyhjäämässä kärpäsistä jo monta kertaa. Erikoista, että niitä aina vain riittää ansaan vaikka en näe niitä enää täällä lentelemässä. Olen alkanut epäillä, että ne löytävät tiensä takaisin parvekkeelta sisään.
Meillä sokeritoukkien. Voi vittu kun ei myrkyttääkään viitsi kun eiväthän ne vaarallisia ole, vain ällöjä :confused:

samaa työn antajaa on palvellut +15vuotta
Minulla on vasta 12 vuotta palvelusta samassa firmassa. Olin kustannustehokas ja tein lapset ensin enkä näin ollen rasittanut työnantajaa millään kaiken maailman äitiyslomilla ja hoitovapailla.
Mutta pari vuotta enää ja sitten on täydet lomat!
#eläkevirka

@vokot
20180727_132834.webp

heeseekellä #pelkkä väkevästi negative

Minulla #terveydeksi vahvasti positiivinen

039D9B16-9405-472A-BB65-D27ABD11A7F3.webp

Olipa eilen taas tuuria matkassa, välittäjä oli menossa noutamaan väärään pankkiin menneitä asunto-osakekirjoja ja vissiin lomamoodi silmissä ajanu päin punaisia ja syntynyt kolari ja joutunu sairaalaan. Ihmekkään ettei eilen vastannu viesteihin eikä puheluihin ja päättelin ihan itse paikallislehden uutisesta, että näin on käynyt. Nyt on tänään vihdoin paperit löytäneet paikkansa oikeaan pankkiin ja miehen entinen laina maksettu pois.

Back
Ylös Bottom