Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä!Pari kertaa ajanut puolan läpi enkä osaa mitään pahaa sanoa siitä maasta.
Onkohan siellä vielä pahviset trabantit leikkimässä poliisia?Hyvä!
Ei aamua ilman, että olisin pitänyt asiasta esitelmää miehelle.
Olisit nyt myös uittanut tuohon lauseeseen sanan seura, ihan vaan koska....Krakovassa parasta: Hotellin sänky. Juuri oikealla tavalla jämäkkä tukemaan selkävaivaisen rankaa.
Ei aamua ilman, että olisin pitänyt asiasta esitelmää miehelle.![]()
Tuosta hyvästä voisi viedä kompensaatioksi miehen vaikka Puolan Ilmailumuseoon tms.Ei aamua ilman, että olisin pitänyt asiasta esitelmää miehelle.![]()
Toki, minusta on ollut kiva syventyä historiaan nimenomaan yhdessä. Ja on ollut kiva kertoa jollekin sängyn erinomaisuudesta ja herätellä ajatusta kotisängyn uusimisesta.Olisit nyt myös uittanut tuohon lauseeseen sanan seura, ihan vaan koska....

En tykkää siitä että oli perseestä vaan siitä, että sanot sen ääneenRuotsinreissu oli perseestä, kaksi viikkoa lasten kanssa siellä oli ihan liikaa. Hermot riekaleina. Eilen illalla iski hirveä migreenikohtaus, niin että laatta lensi. Jos jotain positiivistä pitää mainita, niin olen tunnollisesti käynyt salilla ja lenkillä.
Lasten kuullen ei sentään viitsi ääneen sanoa. Vauva oli ainoa helppo tapaus koko reissun aikana, koska 9v esiteini, 6v uhma ja 2v infernaalinen uhma. Selvisin sentään hengissä.En tykkää siitä että oli perseestä vaan siitä, että sanot sen ääneen![]()
Tuosta hyvästä voisi viedä kompensaatioksi miehen vaikka Puolan Ilmailumuseoon tms.![]()
Tuskinpa tuosta pahastuu: miehen suusta sentään turha odotella viitteitä edes suhteen olemassaolosta.
Vai miten usein lie asiaan viitannut viimeisen viiden vuoden aikana, mitä on yhdessä oltu.![]()

Tykkään kyllä tosi paljon Kaupin metsistä. Näin kuumalla siellä ei kamalasti ole edes muita lenkkeilijöitä, ja metsään pääsee pakoon auringon porotusta.
Vaikuttaisivat pysyvän omalla puolellaan, kun minäkin pysyn. Varmaan enemmän olisivat kaikenlaiset ötökät kimpussa jos pikkupoluille lähtisi, mutta eivät kamalasti vaivaa isommilla lenkkipoluilla. Illalla jos menee niin mäkäräisiä on vähän liikkeellä mutta päivällä ei senkään vertaa. Vähän jotenkin kammottaa ne kissankokoiset sudenkorennot joita lentelee isot parvet risukasoista polun yli mutta toistaiseksi eivät ole syöneet minua.Musta tulee metikössä ihan vainoharhanen. Oon ihan varma, että hirvikärpäset, punkit ja käärmeet syö mut elävältä.
.Ja mulle oli eilen maailmanloppu ja häpeän huipennus kun 9v puhelinaddikti huusi ekat 20 minsaa niin että koko lentokone varmasti kuuli kuinka paskat vanhemmat hänellä on.Lasten kuullen ei sentään viitsi ääneen sanoa. Vauva oli ainoa helppo tapaus koko reissun aikana, koska 9v esiteini, 6v uhma ja 2v infernaalinen uhma. Selvisin sentään hengissä.