Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

#terveydeksi

2E1FC150-268B-466F-9CEA-37FC4F972FDD.webp

Mulla kyllä näkyy kilsat naamasta ihan puhtaasti stressin ja väsymyksen vuoksi. Nopeiten tuntuu ulkonäkö kärsivän kun on ollut ilman viinaa mutta paljon ressiä.

Tästä johtopäätös: viina pitää nuorena, siispä kanattaa dokaa.

Säilöntäaine! :ROFLMAO: No joo, ehkä se vaatii ihan erilaisia viikkoannoksia että näkyy päälle.
E. Johtopäätös voi olla myös että stressissä jos missä ei kannata olla ilman viinaa. Sitähän itse noudatan.
E.e oli muuten luomumakkarat ja nakit prismasta loppu ties monettako päivää (n)

Itse olen sen verran oppinut alkoholin ja muiden päihteiden käytöstä, että ne omat rajat on vaan tärkee tuntea ja mennä niiden mukaan.

Riippuu aina mitä hakee, mutta esim. tänään touhukkaan päivän jälkeen oli varsin mukava naattia n.6 alkoholiannosta ja huomenna pystyy aamulla lähteä viemään ysiltä koiria viileään mettään. Minä olenkin realistinen hedonisti ja syön nyt 4 riviä suklaata :)

E. Suklaalisäys

Viimeksi muokattu:
Viina vanhentaa, varsinkin moni hyvännäköinen muija on saanut peruuttamatonta damagea sillä aikaiseksi. Itse ihminen tulee vähän sokeaksi omalle ulkonäölleen sekä se rakas oma hikisukka kumppani osaa kyllä olla korrekti tuollaisessa asiassa.

Viina vanhentaa, varsinkin moni hyvännäköinen muija on saanut peruuttamatonta damagea sillä aikaiseksi. Itse ihminen tulee vähän sokeaksi omalle ulkonäölleen sekä se rakas oma hikisukka kumppani osaa kyllä olla korrekti tuollaisessa asiassa.
Niinhän se tekee, mutta millaisista määristä silloin puhutaan? Ja onko tupakalla osuutta asiaan (varmaan monella on). Vanhentaako esim. max 10 annosta viikossa jaettuna useammalle päivälle? Kosmetologini vastasi kysyessäni, ettei ihossani näy alkoholinkäyttö. Kumppanikaan ei satu olemaan korrekti eikä hikisukkakaan enkä itse ole varmasti naamalleni sokeutunut :LOL:
No tulee sitä silti juomattomiakin ja parin annoksen viikkoja välillä pidettyä sentään :confused:

Saatanan kissa herätti taas liian aikasin. Nyt kun se rauhottu niin ei saa ite nukuttua.

Meillä ollut monta viikkoa ongelmaa, kun ragdolli tulee herättämään huudollaan aamuviideltä, korvatulpat ei pelasta rääkymiseltä. Ei saisi antaa huudolle huomiota, mutta välillä on pakko antaa noottia tai ruokkia kisu... Meinaa käpy palaa ku ei saa hyviä unia.

Mitenköhän sitä uskaltaa ottaa uutta kissaa sitten kun ajankohtaiseksi tulisi, nykyinen on niin paras ettei juuri koskaan häiritse millään tavalla, korkeintaan tulee syliin tai viereen televisionäkymän eteen sohvalla iltaisin kun haluaa silitystä :heart:
Tosin pääsystä yläkertaan eli makuuhuoneisiin on estetty hillittömillä patjavirityksillä ja portilla :sneaky:

Back
Ylös Bottom