Suolapähkinöitä ja sweet chili ruissipsejä.
Huuhdottuna nollalla. Naama turvoksissa, suoli ei.
Huuhdottuna nollalla. Naama turvoksissa, suoli ei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nelijalkainen kellosi on varsin armollinen. Täällä tämä tomppeli tuijottaa ja raapii jo 3-4 aikaan vaativasti. Pienikin liikahdus ja peli on menetetty, ei auta kuin nousta ylös.Minun nelijalkainen herätyskello aktivoitui kanssa noihin aikoihin. Tai no, puoli kahdeksalta mutta kahdeksaan asti sain huijattua että olisin vielä unessa![]()
Ite oon joskus hakenu kaljasaaviin heseltä. Maksoi muistaakseni euron tai kaks per muovikassillinen.Mistähän saisi paljon jääpaloja?
Tosiaan, kiitti vinkistä! Just kattelin netistä mitä jääpalat maksaa suurempina määrinä, aivan perkeleen kallista vettä. 10kg 20€, ei kiitos.Ite oon joskus hakenu kaljasaaviin heseltä. Maksoi muistaakseni euron tai kaks per muovikassillinen.
Kauppojen lihatiskeiltä vois kans saada?
Kyllä.Palju täytettynä jääpaloilla ois kova juttu.

Nelijalkainen kellosi on varsin armollinen. Täällä tämä tomppeli tuijottaa ja raapii jo 3-4 aikaan vaativasti. Pienikin liikahdus ja peli on menetetty, ei auta kuin nousta ylös.
Perinne-Helistö, arvostan. Saispa niitä pensasmustikoita vielä kohta jostain. Smuutievajaa talvi tulee muuten.Nonnii, nyt on mansi- ja mustikoita talveksi.
Mansikoita ostan vielä vähän lisää jos jostain halvalla saa.
Seuraavaksi pitäisi hankkia omenoita ja keittää hilloa.
Eikö kakka tule? Ota mankkua reilusti ja vettä.Hyi saatana ku vi-siblin maistuu pahalta.
Eikö kakka tule? Ota mankkua reilusti ja vettä.
Tuukkonää tonne väsyrokkiin lainkaan nyt viikonloppuna?Töissä sai kokea jo saunaefektin eli oli niin kuuma että palelsi.