Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
katso liitettä 149572
Käyrät lähtevät halvalla
En mäkään yli yhdeksään nuku. Mutta iso ero on herätä esim. 8:30 kuin 6:30![]()
Tämä muuten yksi iso etu omakotitalossa!E. Ei helevetti kun joku tekeekin äänekästä remppaa yläkerrassa. On meinaan desibelit niin korkealla meidänkin kämpässä nyt että taidan kohta lähteä evakkoon.
Ferritiinistä puheenollen, lääkärin mielestä kaikki ok koska viitearvojen sisällä ollaan, ei onneksi asettunut poikkiteloin kun ehdotin että josko syön rautaa ja uusi kontrolli 3 kk päähän vaikka.
.
Nojaa, tällaista kovaäänistä remppaa yläkerrassa ei ole täällä aiemmin ole ollut, joten en vielä sitä vaihtaisi niihin töihin, mitä omakotitalossa joutuu tekemään enemmän tai vähemmän säännöllisesti.Tämä muuten yksi iso etu omakotitalossa!
Aika helpolla pääsee omakotitalossakin.Nojaa, tällaista kovaäänistä remppaa yläkerrassa ei ole täällä aiemmin ole ollut, joten en vielä sitä vaihtaisi niihin töihin, mitä omakotitalossa joutuu tekemään enemmän tai vähemmän säännöllisesti.
Rahalla pääsee. Velkaantumalla koko ajan lisää...Aika helpolla pääsee omakotitalossakin.
Jokainen tyylillään. Onneks ei oo velkaa. Aika pienet menot on itellä.Rahalla pääsee. Velkaantumalla koko ajan lisää...
Joo, mulla ei olisi kyllä oikein mitään ilman velkaaJokainen tyylillään. Onneks ei oo velkaa. Aika pienet menot on itellä.
vaikeinta työssäkäymisessä mulle on aina ylipäätään ollut kelloon herääminen
Mulla oli joskus hemoglobiini 133 kun verikokeissa kävin, ei niistä arvoista kukaan kyllä puheeksi ottanut mutta ostin sitten omatoimisesti rautatabletteja ja otin 2 vko kuurin ja viimeisimin mitattu hemoglobiini oli 143, oireetkin helpotti tuona kuurin aikana.
Minä! Muuten nukkuisin joka päivä yli puoleen päivään.Kuka on niin masokisti että haluaa herätä kelloon lomalla samaan aikaan kuin arkena
E. Saatanan kissa muuten herättää cooleja mielikuvia![]()
Monelta soi kello lomalla?Minä! Muuten nukkuisin joka päivä yli puoleen päivään.
Teen lomalla myös sen verran töitä, että pitää laittaa vekkari soimaan.

7.30- 8.30 välillä. Tavoitteena on nousta viimeistään klo 9. Kerkiää nukkumaan ihan tarpeeksi ja silti on vielä koko päivä aikaa.Monelta soi kello lomalla?