Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vika lomaviikko starttaa huomenna, sitten on lomat lusittu. Hitaasti on mennyt lomat, eipä ollut loman alussa tietoakaan mitä sitä tekis tulipa sitä kuitenkin tehtyä jonkinlaista reissua ja sääkin suosi.

^ Niin starttaa. Kaikki lomasuunnitelmat meni karille kuumuuden takia, vituttaa aika huolella. No pari risteilyä viilennyksen nimissä sentäs.

Mun loma vasta odottaa tuloaan viikon päästä ja sen alkumaininkeihin kuuluu kyllä biksut ja ranta/maauimala vahvasti. Suomen helteet ei siinä varmaan kauaa kestä, mut onneks on reissu etelään varattuna!

69C1926F-C7F7-462A-BF43-161F02746358.webp

Pitkästä aikaa tunsin itseni huonoksi ja lihavaksi, kun katselin tsädin keskustassa ihmisiä; niin jumalattoman väärin miten luoja on suonut minulle huonot geenit. Tosin ehkä hän ajatteli antaa tasoitusta muille, mutta silti. :barefoot:

Ehkä sitten joku kaunis päivä minäkin. Ehkä.

Pitkästä aikaa tunsin itseni huonoksi ja lihavaksi, kun katselin tsädin keskustassa ihmisiä; niin jumalattoman väärin miten luoja on suonut minulle huonot geenit. Tosin ehkä hän ajatteli antaa tasoitusta muille, mutta silti. :barefoot:

Ehkä sitten joku kaunis päivä minäkin. Ehkä.

Älä huoli et ole ainoa, itekin oon yhtä tikissä ku nipsu.
latest

Kuunteleeko porukka täällä äänikirjoja paljon? Mikäs tuohon olisi androidille paras sovellus? Meinasin vähän sivistää itteeni :LOL: Lukemisesta ei tuu mitään, ku mulla on niin huono keskittymiskyky niin tuota voisi testata.

Kuunteleeko porukka täällä äänikirjoja paljon?
Kuuntelen autossa jatkuvasti. Valitsin Storytellin, koska siellä oli ainakin valintahetkellä enemmän ulkomaalaista ammattikirjallisuutta.
Tuon asentamisen jälkeen ei ole tullut autossa radiota kuunneltua - paitsi ekana lomapäivänä, ettei olisi tuntunut ”työmatkalta.” :rolleyes:

Kuuntelen autossa jatkuvasti. Valitsin Storytellin, koska siellä oli ainakin valintahetkellä enemmän ulkomaalaista ammattikirjallisuutta.
Tuon asentamisen jälkeen ei ole tullut autossa radiota kuunneltua - paitsi ekana lomapäivänä, ettei olisi tuntunut ”työmatkalta.” :rolleyes:
Tuo storytel taitaakin olla aika suosittu. Pitää tarkastaa se. Audible olisi toinen vaihtoehto myös.

Ei kai radiota kukaan muutenkaan autossa nykyään kuuntele, paitsi vanhukset :ROFLMAO:

Edit. Noissa on kyllä vähän se, että ihan sama minkä ottaa kun noi sovellukset ei maksa mitään eikä niissä ole mitään kuukausimaksuja. Jos toisella sovelluksella on joku kirja minkä haluaa, niin voi lennosta vaihdella noiden välillä.

Bookbeatia koitin joskus, aika vähän niitä lopulta kuuntelin niin ei viitsinyt jatkaa ja maksaa 16.90 kk jos satun kirjan silloin tällöin kuuntelemaan.

Mun oli tarkoitus herätä aikasin tänään, no heräsinkin viideltä mutta päätin että hetken lepään ennen kahvin keittoa. :rolleyes:

Salillekin joutaisi mennä tänään, viime viikko tuli löysäiltyä.

Älä huoli et ole ainoa, itekin oon yhtä tikissä ku nipsu.
latest

Nipsumainen kehomuoto näyttää aiheuttavan miehille persvako-ongelmaa. Eli vatsan alle vyötetyt shortsit/housut valuvat kohti maata paljastaen pakaraa ja mahdollisesti myös siivun navan alapuolista vatsaa. Useamman oluen jälkeen asianomainen ei enää huomioi tilannetta ja nostele pöksyjään :unsure:

Naisella vastaavassa tilanteessa useimmiten lantion/pakaran muoto stoppaa mukavasti liiallista valumista.

Autuaallisen nautinnollista raapia ötökänpuremia!

Saatana mikä blackout. Loggasin yöllä verkkopankkiin ihan normaalisti ja makselin laskuja. Sitten meen ifin sivuille hakeen matkavakuutusta ja piti tunnistautua niin en muistanu enäå pankin käyttäjätunnusta. Yritin v***u 2tuntia ja luovutin. Nyt aamulla uusiks ja stressaa ni eihän tosta mitään tuu. Kertokaa joku montako numeroa on danske pankin käyttäjätunnuksissa niin saan jotenkin ton sumplittua mieleen.

Back
Ylös Bottom