Vika lomaviikko starttaa huomenna, sitten on lomat lusittu. Hitaasti on mennyt lomat, eipä ollut loman alussa tietoakaan mitä sitä tekis tulipa sitä kuitenkin tehtyä jonkinlaista reissua ja sääkin suosi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meinasitko harrastaa maastohiihtoa vai miten lämpö pilasi lomasuunnitelmat?^ Niin starttaa. Kaikki lomasuunnitelmat meni karille kuumuuden takia, vituttaa aika huolella. No pari risteilyä viilennyksen nimissä sentäs.
Mun kokemuksen mukaan miehet osaavat sen paremmin![]()
Meinasitko harrastaa maastohiihtoa vai miten lämpö pilasi lomasuunnitelmat?
Pitkästä aikaa tunsin itseni huonoksi ja lihavaksi, kun katselin tsädin keskustassa ihmisiä; niin jumalattoman väärin miten luoja on suonut minulle huonot geenit. Tosin ehkä hän ajatteli antaa tasoitusta muille, mutta silti.
Ehkä sitten joku kaunis päivä minäkin. Ehkä.
Kuuntelen autossa jatkuvasti. Valitsin Storytellin, koska siellä oli ainakin valintahetkellä enemmän ulkomaalaista ammattikirjallisuutta.Kuunteleeko porukka täällä äänikirjoja paljon?

Tuo storytel taitaakin olla aika suosittu. Pitää tarkastaa se. Audible olisi toinen vaihtoehto myös.Kuuntelen autossa jatkuvasti. Valitsin Storytellin, koska siellä oli ainakin valintahetkellä enemmän ulkomaalaista ammattikirjallisuutta.
Tuon asentamisen jälkeen ei ole tullut autossa radiota kuunneltua - paitsi ekana lomapäivänä, ettei olisi tuntunut ”työmatkalta.”![]()

Älä huoli et ole ainoa, itekin oon yhtä tikissä ku nipsu.
![]()