Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä muutan johonki maakellariin asumaan. Kämpässä on 28°C lämmintä, mää kuolen tähän kuumuuteen. Just kävin suihkussa ja taas on hiki. Aaarggghh.

Mä muutan johonki maakellariin asumaan. Kämpässä on 28°C lämmintä, mää kuolen tähän kuumuuteen. Just kävin suihkussa ja taas on hiki. Aaarggghh.

Screenshot_20180714-202746.png

Joo just katoin kanssa säitä... pitäs ma-ti tehä pitkää päivää sorakentällä suurmuottien seassa ja nykiä 3-6metrisiä 16-25mm paksusia harjateräksiä about lähemmäs 8000kg kiinni, samalla kun hakkaa niitä eka sääriin ym. ruumiinosiin ja punttailee muottien yli kantaen pään korkeudella...

20180617_104717.jpg

IMG_20180614_202248_405.jpg

+28 ja viitisen tuntia polttopuuhommia:LOL: Pari tuntia tuosta turvahousut ja kumpparit jaloissa.

Lupasin talvipakkasilla palellessa että kesällä en kuumuudesta valita. Sen minkä lupaa, täytyy myös pitää.

Haittaako jotain siis oikeesti toi kevätlämpö ? Puolen päivää kuoppia kaivellessa ja kiviä kantaessa. Ainoo onkelma on, että tarttis olkia rasvata useemmin, kun ne palaa. Hiki toki virtaa, mutta on se vaan hemmetin hienoa kun on kerrankin oikeesti lämmin.

Toki ymmärrän, jos joku joutuu sisällä hikoileen. Se on vitusta. Itellä 23 asetettuna ja on sopeva. Sitten iltapalaksi vähän teiniä. Tarkemmin kesäinen Glenfarclas 15.

Koska käskettiin, @Finnlady :lle kysymys: Jos voisit päättää, valitsisitko täydellisen kumppanin henkisesti ja fyysisesti vai 90 miltsin eurojaskalapun? :heart::)

Jossun kraka etiketin mukainen, mutta ihan vitun ruma.
Mutta, vitun ruma toimii.

Sain muuten doktorin vanhemmalta kollegalta kehut. Vajaa kasi tuntia keskustelua. Kieleni kuulostaa hyvin yleiskieliselle ja oppineelle. Hoho, voi vitalis kun on kiva puhua kirjakieltä ja olla niin viksu.

Kun tuli puheeksi hääpaikan piha, osasin heti kertoa kuinka kiinnitinkään huomioni ukonkelloihin ja niiden erikoiseen kordinaattiseen sijaintiin.

Tulos, pisteet kotiin mistä tunnistan jopa kasveja.

Ihmiset on pölhöjä. Pitää koulutusta jonain meriittinä.

Ainoa haitta mitä helle voi aiheuttaa on sinilevien lisääntyminen. Uimaan ei viitsi sinilevän sekaan mennä.
http://www.ymparisto.fi/fi-FI/Vesi/Valtakunnallinen_levakatsaus_1272018_Sin(47369)

Itsellä ei juuri nyt ole hiki eikä kuuma. Mutta kivaa että lämmintä jälleen.

Itse kuuntelin tänään paljon keskustelua prosessoreista, näytönohjaimista ylikellottamisesta en rehellisesti sanottuna ymmärrä mutta eipä tarvetta ymmärtää.

Aina välillä sitä miettii ihmisten ongelmia mitkä on hyvin pitkälti tottumuskysymyksiä(töissä lähinnä).

Ite vetäny räntäsateessa katolla 12h päivää kun pierutkaan ei oo enää lämpimiä, ja pari päivää raudotushommia missä edestakas +1100kg rautaa jokapuolelle 36tunnissa. Sitten välillä miettii että siellä om toimistossa joku joka valittaa kun on vähän huono kangas nojatuolissa, tai joku tulee sanomaan että "voisitteko tehdä vähän hiljenpaa kun mun tiibetinspanielrottachihuahua ei saa unta tai se haukkuu..."

Kaikkeen adaptoituu, jopa siihen laiskuuteen ja helppouteen/hyvänolontunteeseen.

Kaverin ravintolassa kärvähti keittiön ym. ilmastointilaitteet yks päivä, ei ollu järin herkkua kuulemma

Unohtu muuten edellisestä viestistä yksi nolla rautakiloista... eli siis +11000kg

Nyt on lämmintä, nauttikaa ihmiset nauttikaa. Parhaimmat röhöt tulee kun porukka on ulkomailla lämpöä hakemassa samaan aikaan kun Suomessa on lämpimämpi kuin kohde maassa.

Muistin, että minulla onkin kaapissa seksihellemekko! Viime vuonna ei ollut seksihelteitä, joten mekko jäi kaappiin. On se kyllä sen verran mauton, ryhditön ja silitettynäkin ryppyinen, että taidan käyttää sitä vain kotona. No, ei maksanutkaan kuin muutaman euron.

IMG_9531.webp

Paistoin myös herkulliset piffit uunissa. Kapinoin valmistusaikaa vastaan ja tässä lopputulos. Naminami.

IMG_9526.webp

Onko riski että Karjala tulee takaisin?

Ei. On tähdellisempääkin tekemistä.

Jos voisit päättää, valitsisitko täydellisen kumppanin henkisesti ja fyysisesti vai 90 miltsin eurojaskalapun? :heart::)

Täydellinen kumppani. :love::heart: Massit osaan tehdä itsekin. Olen pienistä myyjän palkoistani saanut riivittyä kokoon muutamassa vuodessa noin kymmenen kiloeuron sijoitukset. Puhumattakaan kun ryhdyn menestyksekkäksi koodarimuijaksi ja pääsen eroon nappikaupoista ja pääsen oikeasti ottamaan osaa isojen poikien hiekkalaatikoille.

Sitten tekisi mieli myös tarinoida muistakin asioista, mutta muistan että näistä aiheista olen ajatellut selvänä niin, että humalassa älä avaudu, kun kadut myöhemmin.

#daddyissues

En o melkein vuoteen täälä käynyt. Pieni paussi vähän venyi. Oonko missanut täältä jtn olennaistakin????

Muistin, että minulla onkin kaapissa seksihellemekko! Viime vuonna ei ollut seksihelteitä, joten mekko jäi kaappiin. On se kyllä sen verran mauton, ryhditön ja silitettynäkin ryppyinen, että taidan käyttää sitä vain kotona. No, ei maksanutkaan kuin muutaman euron.

katso liitettä 149415
Katoin eka että Tuksuhan se siinä.

Nyt kahvi.

Heh @Delgado mulla ihan saman mallinen mutta kirkkaanpunainen mekko oli eilen päällä taas, oltuaan pari vuotta kaapissa... vaan mitä tuohon muuhun niin onni yksillä, kesä kaikilla :unsure:

Back
Ylös Bottom