Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hi ki
IMAG0612.webp

Ei hitto, unohdin kaalimatoni vessan lavuaarin reunalle pestyäni sen. Tytär tuli kotiin ja huusi vessasta kohta "äitiiiii mikä tää vihree juttu on täällä?" :hyper:
Mulle kävi tässä kerran nin että 9v poika tuli kysymään, miksi vessan kaapissa on dildo. Oli myös kuivumassa siellä. Tiesi mikä se on, kun kuulemma pojat kertoneet. En vastannut kysymykseen muuten :confused:

Musta just hyvä kuosi, vaikka mahdollisimman räikeän värinen (miel. neonpinkki) samalla kuviolla olisi saanut minulta vielä enemmän pojoja.

Vastasin tyttärelle, että "vihreä juttu" oli "aikuisten hierontalaite". Lapsi totesi "aijaa, mulla on samanlaisia". :eek:

E. pidättelin tovin, jotta syy-seuraussuhde katoaisi lapsen mielestä, ja sitten ulvoin huutonaurua.

Anteeks mut aivan kauhea kraka :ROFLMAO:

muuten olet komea varmasti :giggle:
Hei, tyyliäni on pyrkiä erottua, mutta etiketin sallimissa rajoissa, sekä tämä on myös vartavasten ostettu kraka näihin kemuihin. Sukiksi meinasin happy sockseja, mutta krakalla vedin päätyyn.

Etiketin mukaan, aina. Isoimmalla osalla miehistä oli takki pois päältä, ennen sulhasta. Etikettivirhe, näistä olen tarkka vaikka tykkään hullutella.

Hei, tyyliäni on pyrkiä erottua, mutta etiketin sallimissa rajoissa, sekä tämä on myös vartavasten ostettu kraka näihin kemuihin. Sukiksi meinasin happy sockseja, mutta krakalla vedin päätyyn.

Etiketin mukaan, aina. Isoimmalla osalla miehistä oli takki pois päältä, ennen sulhasta. Etikettivirhe, näistä olen tarkka vaikka tykkään hullutella.

Säähän oot aiva ihana! Musta on kiva kuulla, että on etiketistä tarkkoja miehiä.

Hieno mies olette, itse myös todella tarkka etiketissä ruokailun ja käytöksen suhteen kun on juhlavampaa menoa.

Ei hitto, unohdin kaalimatoni vessan lavuaarin reunalle pestyäni sen. Tytär tuli kotiin ja huusi vessasta kohta "äitiiiii mikä tää vihree juttu on täällä?" :hyper:
Ai saakeli tämä on yksi mun painajaisista. Mun tyttö jakaisi asian heti vähintään mummon kanssa. Äitiinsä tullut. Olen päättänytkin hävittää kaikki riskivehkeet parin vuoden sisällä.

Back
Ylös Bottom