Jahas alko sataa kun piti tehdä lähtöö mökille
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle kävi tässä kerran nin että 9v poika tuli kysymään, miksi vessan kaapissa on dildo. Oli myös kuivumassa siellä. Tiesi mikä se on, kun kuulemma pojat kertoneet. En vastannut kysymykseen muutenEi hitto, unohdin kaalimatoni vessan lavuaarin reunalle pestyäni sen. Tytär tuli kotiin ja huusi vessasta kohta "äitiiiii mikä tää vihree juttu on täällä?"![]()

Hi ki
Aijjjai. Kinkku ja juusto väärinpäin.
Sivuhuomiona, ketjun NAISten bisnes on lähtenyt lentoon. https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005754385.html
Pakko kysyä että mikä ei olisi kauheaAnteeks mut aivan kauhea kraka![]()
? Onhan nuo kukkakuosit aika in ollu viime vuosina.
Hei, tyyliäni on pyrkiä erottua, mutta etiketin sallimissa rajoissa, sekä tämä on myös vartavasten ostettu kraka näihin kemuihin. Sukiksi meinasin happy sockseja, mutta krakalla vedin päätyyn.Anteeks mut aivan kauhea kraka
muuten olet komea varmasti![]()
Niin näytti olevan.nautaa
Hei, tyyliäni on pyrkiä erottua, mutta etiketin sallimissa rajoissa, sekä tämä on myös vartavasten ostettu kraka näihin kemuihin. Sukiksi meinasin happy sockseja, mutta krakalla vedin päätyyn.
Etiketin mukaan, aina. Isoimmalla osalla miehistä oli takki pois päältä, ennen sulhasta. Etikettivirhe, näistä olen tarkka vaikka tykkään hullutella.
Hieno mies olette, itse myös todella tarkka etiketissä ruokailun ja käytöksen suhteen kun on juhlavampaa menoa.Hei, tyyliäni on pyrkiä erottua, mutta etiketin sallimissa rajoissa, sekä tämä on myös vartavasten ostettu kraka näihin kemuihin. Sukiksi meinasin happy sockseja, mutta krakalla vedin päätyyn.
Etiketin mukaan, aina. Isoimmalla osalla miehistä oli takki pois päältä, ennen sulhasta. Etikettivirhe, näistä olen tarkka vaikka tykkään hullutella.
Ai saakeli tämä on yksi mun painajaisista. Mun tyttö jakaisi asian heti vähintään mummon kanssa. Äitiinsä tullut. Olen päättänytkin hävittää kaikki riskivehkeet parin vuoden sisällä.Ei hitto, unohdin kaalimatoni vessan lavuaarin reunalle pestyäni sen. Tytär tuli kotiin ja huusi vessasta kohta "äitiiiii mikä tää vihree juttu on täällä?"![]()