Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huonosti oot vehkeet valinnut.

Nih. Ja miten tästäkin tuli minun syy, jos kaikki eivät huolla tarvittavalla tasolla pikku kenraaliaan? :LOL:

Eikö ees sellanen sopiva puolijäykkä(pieniki pippeli antais muka jotain vaikutelmaa) heijari? Siihen sitten lihaksikkaat reidet ja perse kaveriksi?

Niin. Se vehje itsessään ei tosiaankaan omasta mielestäni ole esteettinen, mutta kun siihen lisätään se muu ihminen siinä ympärillä, niin onhan se elämäni halutuin asia silloin :)

tässä ketjussa taitaa pesiä tyystinsiistejä kunteja

juu ei lajina, mutta pitää katsoa miten se Lauri pelaa. Tämä on vähin niiq pakollinen juttu: katsoa etes kerran

tässä joskus viime talvena, kun tuli nba peli ilmaiskanavalta niin silloin katsoin koko Laurin pelin

Sittenkin hyvää palvelua Nordealta. Lopulta suostuin menemään tsättiin. Kysyin tsätissä että pitääks kilpailuttaa marginaali. Sano, että ei ja puolitti sen.
Vekseliäkin irtöö hövelisti tässä kun löytyy uus kohde.

Pahempi juttu on jos on naamasta ruma. Se pitää kyllä naiselle kertoa.

Mutta no hätä rumat naiset. Teille löytyy kyllä ruma mies. Ennenkin olen täällä puhunut siitä, että läskit läskeille, rumat rumille, kauniit kauniille. Tyhmät tyhmille.

Paitsi jos on massia riittävästi. Sit voi läski ottaa laihan tai ruma kauniin.

Pahempi juttu on jos on naamasta ruma. Se pitää kyllä naiselle kertoa.

Mutta no hätä rumat naiset. Teille löytyy kyllä ruma mies. Ennenkin olen täällä puhunut siitä, että läskit läskeille, rumat rumille, kauniit kauniille. Tyhmät tyhmille.

Paitsi jos on massia riittävästi. Sit voi läski ottaa laihan tai ruma kauniin.
Anteeksi, mutta minulle kelpaisi kaikki hyväperseiset naiset. Ei niin väliä muilla asioilla.

Tein tänään uhrautuen ihmiskokeen ja julkistan täten tulokset:

Kahden munkin syöminen ennen junppaa ei paranna vomatasoja enempää kuin yhden munkin syöminen. Sen sijaan, empiirisesti havainnoitu täysinäisen tukala olo oli läsnä koko kokeen ajan haitaten koesuoritusta.

Voi helvetti että väsyttää. Ortospeden pitää lähtiä, assarin assaria ei ole ja jostain kaivetaan amanuenssia, samaan aikaan järkyttävä hoppu ilman kunnon taukoa. Onneksi itelle löyty tuuraaja niin pääsee kotiin juomaa kupin sumppia ja pohtii maailman menoa.

Huomenna on perjantai, kiitos Jeesus.

Olen itseasiassa suunnitellut jotakin huomisen varalle...
Valmistauduttu.

66cfb09b-20b1-48da-a2be-993fa5d11e99_1.4f81dbfebedbb7288954bf3c4e3bae08.jpeg

6413200995399_1

Back
Ylös Bottom