Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juu ei lajina, mutta pitää katsoa miten se Lauri pelaa. Tämä on vähin niiq pakollinen juttu: katsoa etes kerranemmä sitä jaksa
enkä lentopalloilua
Huonosti oot vehkeet valinnut.
Eikö ees sellanen sopiva puolijäykkä(pieniki pippeli antais muka jotain vaikutelmaa) heijari? Siihen sitten lihaksikkaat reidet ja perse kaveriksi?

juu ei lajina, mutta pitää katsoa miten se Lauri pelaa. Tämä on vähin niiq pakollinen juttu: katsoa etes kerran
Ehkä ja taitaa olla vähän semmonen juttu että jos naiset sanovat jotain miehen ruumiinosaa ällön näköiseksi se on ihan fine, mutta jos miehet sanoisivat jotain naisen ruumiinosaa ällön näköiseksi niin se olisi tosi törkeetäEhkäpä vähän yleistin ikävästi.
Niin sä tosiaan olitkin pyllynainen^Pilluthan ne vasta rumia onkin hyi hitto![]()
Anteeksi, mutta minulle kelpaisi kaikki hyväperseiset naiset. Ei niin väliä muilla asioilla.Pahempi juttu on jos on naamasta ruma. Se pitää kyllä naiselle kertoa.
Mutta no hätä rumat naiset. Teille löytyy kyllä ruma mies. Ennenkin olen täällä puhunut siitä, että läskit läskeille, rumat rumille, kauniit kauniille. Tyhmät tyhmille.
Paitsi jos on massia riittävästi. Sit voi läski ottaa laihan tai ruma kauniin.
Suunnittelen meemiä
*keittiöön!Tässä kohtaa meni jo pieleen. Takaisin töihin!
Kontribuutiotanne odottaen,Nomutta lopetetaan tämä intiimiosista puhuminen ja aletaan valmistautumaan munkkipäivään![]()
Kontribuutiotanne odottaen,
- itseni
Valmistauduttu.Olen itseasiassa suunnitellut jotakin huomisen varalle...