Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä olen taas @TJJ n stalkkausreissulla, mutta tohtoria ei näy missään! Mun mielestä pitäis vähä tulla vastaan näissä mun stalkkausyrityksissä.
Irma vois alkaa hössöttään ja kyseleen sekä huuteleen, että missä doktor. Varmana sais apuja ja ohjausta ongelmaan.
Minä olen taas @TJJ n stalkkausreissulla, mutta tohtoria ei näy missään! Mun mielestä pitäis vähä tulla vastaan näissä mun stalkkausyrityksissä.
Ei voi olla esteettisesti kauniinpaa näkyä.
Jaa sä oot koppiutunu, etkä haahuile käytävillä.
Tuleeko montakin ortopedia paikalle jos huudat että täällä on jonku porschen avaimet
Tuleeko montakin ortopedia paikalle jos huudat että täällä on jonku porschen avaimet
Niin tai jos olis huutanu, että NYT ON PORSSEN OVENKAHVAT PILLUTETTU!
Huonosti oot vehkeet valinnut.Karvojen ja sissijuuston peitossa oleva mötkö. Yääk.
Koppihoidossa joo, ei ole kenelläkään luitakaan sillai poikki että pääsisi korjailemaan.
Jumalauta. Taasko?
Sitä pitää hoivata. Ei se ole mikään naisten itsestäänselvyytenä pitämä esine.Karvojen ja sissijuuston peitossa oleva mötkö. Yääk.
Ei kannata hakea niitä panokavereita Tokoinrannasta.Karvojen ja sissijuuston peitossa oleva mötkö. Yääk.
Eikö ees sellanen sopiva puolijäykkä(pieniki pippeli antais muka jotain vaikutelmaa) heijari? Siihen sitten lihaksikkaat reidet ja perse kaveriksi?Höpö höpö. MIESolento on paljon paremman näköinen kun housut ovat jalassa. Meisselit eivät ole esteettisiä.
Tulee koripalloa ja "meidän" Lauri tunkkaa tsekkoslovakian turmioon. 18:00 Lauri Markkanen dokkari ja 18:45 Tsekki - Suomikuntit, huomenna ej tule potkupalloilua!
onkohan se sitten mallaskoski-ilta