Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu ja heinäkuusta lähtien voi ottaa mopoautosta rekkaan takseja. Joku musta naapuri voi ajaa yyberinä.
Hyvä homma jos tulis jotain tolkkua.

Olin kauan sitten pikkukylillä baarissa töissä. Siinä sitten ei viikonloppuna saanu taksia ollenkaan. Kysyin sitten taksikuskeilta jotka lähes kaikki oli siellä kaljottelemassa et miksi ne ei tee silloin ko asiakkaita olis???
Vastaus oli ettei ne kusikyytejä aja. Raha kuulemma tuli sillä että keskenään sopivat hinnat kunnan koulukyydeistä. Kunnan oli sitten pakko maksella. Jospa saatais aitoa kilpailuakin tähän maahan.

Jep, kohta voi jopa huviajeluita ehkä hoitaa mittarilla. Pihinä miehenä vältellyt niitä, jos pitää omasta pussista maksaa.

Hyvänen aika. Mulla on varaa ajaa taksilla vain kännissä.

E: onneksi en nähnyt Saksan peliä. :cry:

ooo_shiit.gif

Ruotsissa taksien vapauttaminen johti hintojen nousuun.
Juu, hyvin mahdollista. Keski-Euroopassa ainakin joskus kun ei tajua taksin hintaa, niin mittari saattaa pyöriä kuin ruletin rulla. Suomessa sentään tähän saakka tiennyt, että kun sammuu taksiin niin oletettavasti kortilta on höylätty se oikea summa ja tökitään kotiovella hereille.

Tulevasta systeemistä en tiedä, onko kuinka luotettava.

Yyberi sentäs polkee hintoja alas, sen se taitaa olla muuallakin tehnyt.

Minä ainakin olen huomattavasti paremman näköinen vaatteet päällä kuin ilman, enkä silloinkaan ole kovin viehättävä. Onneksi on uusi figuuripaketti tulossa myyntiin perjantaina, on elämässä tarkoitusta!

Mutta se on torstai Toivoa täynnä, sanoi ortopedi kolmesta lonkkaleikkauksesta.

Hyvä homma jos tulis jotain tolkkua.

Olin kauan sitten pikkukylillä baarissa töissä. Siinä sitten ei viikonloppuna saanu taksia ollenkaan. Kysyin sitten taksikuskeilta jotka lähes kaikki oli siellä kaljottelemassa et miksi ne ei tee silloin ko asiakkaita olis???
Vastaus oli ettei ne kusikyytejä aja. Raha kuulemma tuli sillä että keskenään sopivat hinnat kunnan koulukyydeistä. Kunnan oli sitten pakko maksella. Jospa saatais aitoa kilpailuakin tähän maahan.
Tuolla etsittiin kuskeja kelakyyteihin, taisi kympin tunti luvata joten saattaa olla mummo rollaattorilla aiemmin sairaalassa kuin taxilla.

Loman tavoite nro 1 sama kuin viime kesänäkin: käydä salilla about joka 2. päivä :puntti:

Salilla käyntiä voisi harrastella, kerrankin pääsee aamuaikaan treenaamaan hyvin levänneenä.

Mulla on torstai toivoa täynnä, millään jaksa odottaa huomista työpäivän päättymistä. #loma alkaa

Mulla ois pari vapaa-päivääkin käyttämättä täytyy koittaa jos sais loma jatkeeksi, ei tarttis keskellä viikkoa aloittaa työn_tekoa. Vaan vois suosiolla hajota sitten ihan maanantaina.

Back
Ylös Bottom