Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hehee otan kehuna, että näyttää miehen persiiltä. Ne nimittäin omalla salilla ovat olleet aina hyvin kimmoisia! :cool:

Palautteen värikkyydestä johtuen jatkan gluteus-harjoituksia :LOL:

Kai olet katsonut gymlogin pakara spesiaalin?

Mä tulin parturiin. Pitää vähän siistiä sivuilta.

Mä kasvatan. Vois kasvattaa heviletin, kärsivällisyys ei vaan riitä.

d365c329cb65887a00dc99ea74c8df84c0d8ae31f3ee08d70f74cf61708e629b.jpg

Pitäis varata PORIIISTA jokin körmy. Onko se perus Scandick vai Cumulus? Pekonia oltava, Cumuluksessa ei ainakaan aiemmin ollut, kun joutu enemmän hotelleissa panemaan maata.

Cumuluksessa punkat ainakin oli ihan liian pehmeitä, upposin melkein lattiaan.

Pekoania oli, mutta se oli keskikypsennettyä pyyhekumia.

Katos perhhana, googgeli listasi körmyt hienosti ja veti parhaat tähdet Noormarkussa olevaan Ahlströmin Ruukkiin, vaikuttaa paremmalta kuin perus ketjuhotelli.

Katos perhhana, googgeli listasi körmyt hienosti ja veti parhaat tähdet Noormarkussa olevaan Ahlströmin Ruukkiin, vaikuttaa paremmalta kuin perus ketjuhotelli.
En ees itse asiassa tiennyt, että siellä on hotellimajoitustakin, mutta miljöö on komee. Matkaa sieltä vähän on keskustaan, mutta jos ei rattikelkalla oo liikkeellä, niin ei paha.

Pitäis varata PORIIISTA jokin körmy. Onko se perus Scandick vai Cumulus? Pekonia oltava, Cumuluksessa ei ainakaan aiemmin ollut, kun joutu enemmän hotelleissa panemaan maata.

Eih, Sokos vaakuna on ainoa vaihtoehto keskustasta. Aamupala on Suomen tasolla yks parhaista. Olen käynyt monesti ja saman kuulin työkaverilta joka reissaa jatkuvasti ympäri suomea.

Mutta siis ehdottomasti Ruukki. On ihan saatanan hieno paikka. Sieltä saa aittan näkösen mökin joka on sisältä viimosen päälle moderni. Parit häät siellä ollu. Omat minimaaliset mukaanlukien. Kokki siellä tekee usein ruokaa mm. ruottin kuninkaallisille. Vittua en lupaa kylän tytöiltä. Todella väsynyttä sakkia paikalliset.

edit. eihän Ahlströmi Poris oo vaan Noormarkus joka liitetty Poriin. Mutta vartissa sieltä suhauttaa Poriin.

En ees itse asiassa tiennyt, että siellä on hotellimajoitustakin, mutta miljöö on komee. Matkaa sieltä vähän on keskustaan, mutta jos ei rattikelkalla oo liikkeellä, niin ei paha.

Eih, Sokos vaakuna on ainoa vaihtoehto keskustasta. Aamupala on Suomen tasolla yks parhaista. Olen käynyt monesti ja saman kuulin työkaverilta joka reissaa jatkuvasti ympäri suomea.

Mutta siis ehdottomasti Ruukki. On ihan saatanan hieno paikka. Sieltä saa aittan näkösen mökin joka on sisältä viimosen päälle moderni. Parit häät siellä ollu. Omat minimaaliset mukaanlukien. Kokki siellä tekee usein ruokaa mm. ruottin kuninkaallisille. Vittua en lypaa kylän tytöiltä. Todella väsynyttä sakkia paikalliset.

edit. eihän Ahlströmi Poris oo vaan Noormarkus joka liitetty Poriin. Mutta vartissa sieltä suhauttaa Poriin.

En ole ennen kuullut tai lukenut kyseisestä paikasta, mutta tuppas google moisen esiin. Porista piti kes kusta sta ottaa punkka, mutta kyllähän sitä tarvittaessa suhauttaa vaikka taksilla keskustaan Noormarkusta, jos sille päälle sattuu.

Helvetin komeen näköset puitteet kyllä, joten olihan se pakko varata.

Back
Ylös Bottom