Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niiku siinä elokuvassa!

Ei, suuntaan ruotsalaiselle maaseudulle viikonlopuksi.

Onkohan siellä jättiläishämähäkkejä? :unsure:

Vi ska resa till Norrköping!

Näin siitä muuten untakin viimeyönä (juuri muistin). Tai olimme itseasiassa Fuengirolassa, mutta siellä puhuttiin ruotsia. :confused:

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000005699670.html?ref=rss
IS: Jussi Salonoja arvostelee rajusti espoolaisten olematonta kiinnostusta jääkiekkoon – ”Areenani katsomot täyttyivät HIFK:n kannattajista, silloin minulla meni hermot”
Ilta-Sanomien mukaan Salonoja rahoitti Espoon edustuskiekkoilua 15 vuoden ajan kahden miljoonan euron vuositahdilla.

Vaikuttaa olevan bisnismies vailla vertaa tämä makkaramies. Tai ei vallan vailla vertaa, esim Ahosen Jannekin sijoitteli hyppyrahojaan urheiluun, mikäli kiihdytysautot urheiluksi luetaan.

Jos mulla ois muutama miltsi niin vois sitä pikku sponsorirahan johkin jäkisjoukkueeseen laittaa, sillä ehdolla että pääsee hallitukseen. Sitten vois oranssi tankki päällä tituleerata itseään urheiluvaikuttajaksi. Mutta että oma joukkue. Ja hallit siihen päälle.

Vihtu, viikon flunssassa jo ja tämä nuha ja tukkoisuus jatkuu yhä. Eilen kävin tekemässä rauhallisen käsijumpan salilla, kun tajusin tuossa viime viikolla, että olen täysin menettänyt mun suht mukavan malliset käsivarret!
Tämän siitä saa kun vaihtoi erilaiseen treeniin noin vuosi sitten. Mut hyvin mä ehdin vielä kesäksi saada muotoja näihin löllyköihin. Hehehe.

Ja oiii olin niin ylpeä mun tyttärestä kun hän sai kevätnäytöksessä kunniakirjan, jonka sai noin sadasta tanssijasta vain 5 tyttöä. Mun pikku tirppa, joka on nyt 6v., on jaksanut käydä jo miltei 4 vuotta tanssitunneilla joka viikko. Siinä luki, että "Aina paikalla ja kuuntelee hienosti ohjeet loppuun asti. Taitava pieni tähti ja ystävä kaikille".

20180530_103341.webp

Nyt kyllä potkii vastaan tämä aamuliikunnan pariin palaaminen. Muistin eilen ostamani työhousut mutta tänään unohdin rintaliivit. Ei sillä, että niitä tarvitsisin mutta onhan ne kohtealista pukea ja kuuluu ainakin minun työpukeutumiseen.
Onneksi sports bra ei näy työpaidan alta. (y)

Nykyään on muodikasta, että nännipihat näkyvät paidan läpi. Luin sen Iltalehdestä. Olen harkinnut tämän tyylin kokeilemista. Pitäsiköhän sitä varten värittää nännejä, jos on vaaleat nännit?

Ehdottomaksi ensiksi kuvia tänne, voimma ottaa näpit.. siis kertoa mielipide onko ok julkiseen esiintymiseen vai ei.

Asiaan. On Muuten kummalliseksi mennyt pankkitoiminta. Ei montaa vuotta ole kun henkilökohtainen pankkineuvoja soitti joka joulu että paljons tarttisit lainaa. Nyttemmin ei ole soittanut, laitoin verkkopankissa viestiä että voisko henk koht neuvoja soitella. Meni viikko niin tuli viestiä verkkopankkiin että joku koitti soitella mut ei saanu kiinni. Ei varmasti ole puhelin soinut. Mainitsi että enää ei ole henk koht neuvojia vaan kuluttajien apuna on maan kattava verkosto asiantuntijoita. Jos jotain tarvii niin soittaa vaan 24/7 numeroon tai verkkopankin tsättiin pistää viestiä. Kai mä sitten pistän sinne tsättiin, että millasta asuntolainaa tarttis.

Tottakai se on ok julkiseen esiintymiseen. Kysymys olikin, että kuuluuko nännit värittää. Muutenhan koko hommassa ei ole pointtia, jos kalpeat nännit eivät näy.

Ohhooh. Kesäkuulle sovin vkonloppuduuneja joten nyt olisi sitten kolme työtä. Saa nähdä huolitaanko mua sinne kolmanteen enää kesäkuun jälkeen.

Kiva olla köyhä.

Tottakai se on ok julkiseen esiintymiseen. Kysymys olikin, että kuuluuko nännit värittää. Muutenhan koko hommassa ei ole pointtia, jos kalpeat nännit eivät näy.
Muista laittaa värikuva ennen ja jälkeen värityksen. Värittömästä on vaikea havaita kalpeiden nännien näkyvyyttä suhteessa väritettyihin.

Ehdottomaksi ensiksi kuvia tänne, voimma ottaa näpit.. siis kertoa mielipide onko ok julkiseen esiintymiseen vai ei.

Asiaan. On Muuten kummalliseksi mennyt pankkitoiminta. Ei montaa vuotta ole kun henkilökohtainen pankkineuvoja soitti joka joulu että paljons tarttisit lainaa. Nyttemmin ei ole soittanut, laitoin verkkopankissa viestiä että voisko henk koht neuvoja soitella. Meni viikko niin tuli viestiä verkkopankkiin että joku koitti soitella mut ei saanu kiinni. Ei varmasti ole puhelin soinut. Mainitsi että enää ei ole henk koht neuvojia vaan kuluttajien apuna on maan kattava verkosto asiantuntijoita. Jos jotain tarvii niin soittaa vaan 24/7 numeroon tai verkkopankin tsättiin pistää viestiä. Kai mä sitten pistän sinne tsättiin, että millasta asuntolainaa tarttis.
Meinaatko hankkia asuntomessualueelta mansionin?

Back
Ylös Bottom