Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oisit kysynyt täältä. Mun vinkki ois ollut, nou nou moisille poistoilmalämpöpunpuille.
Nojuu. Taannoin en jaksanut rakentaa taloa, niin ostin 2v vanhan luukun. Siinä moinen. Nyt ostamassa uutta (itselle uutta) luukkua niin pitää katsoa semmonen että ei moista ole. Pakko toi on silti fixata että saa nykyisen kaupaksi.

Nojuu. Taannoin en jaksanut rakentaa taloa, niin ostin 2v vanhan luukun. Siinä moinen. Nyt ostamassa uutta (itselle uutta) luukkua niin pitää katsoa semmonen että ei moista ole. Pakko toi on silti fixata että saa nykyisen kaupaksi.
Noi on kyllä aika kamppeita. Sulla sentäs nibe, mutta jos ois vielä joku 10 kpl maahantuontierä, niin sitpä ois herkkua.

Maalämpö, ilma-vesi, klapi, pelletti. Noista joku ja vielä tunnetulta merkiltä.

Mutta olen aina ollut tyhmä ja ruma.

Ja läskille on sentään jotain tehdävissä.
No worries. Kaksi ensinnä mainittua olet saanut syntymälahjana, ja viimeksi mainittua saat helposti hankittua.

Kohta hakemaan alumiinipalikat tig-mestarilta.

en osaa päättää

mieleni tekisi polkupyöräilemään, mutta vallitsevat tuuliolosuhteet eivät ole kovin houkuttelevat
kuntosalinjumppa on poissuljettu ajatus näin kesäisenä päivänä, ulkoilua sen olla& pitää

View: https://youtu.be/Zyq1_Am3Hmw

Nyt kuppi kuumaa.
2018-05-29 18.33.07.webp

Tunne kun menet lallatellen salille, kevyen jalkapäivän ollessa vuorossa, katsot ohjelma ja huomaat olevankin se syklin raskain kyykkypäivä.

Huulet valahtaa alaspain, pieni kyynel tulee silmäkulmaan ja polvet alkaa tutisemaan kun tiedät kohta tuntevasi saatanallista tuskaa.

Olen laiska p*ska, skippasin tänään salin ja lenkin, söin sit kotona esikoisen synttärikakkua, kun jäi eiliseltä-ei ollut mikään pieni pala. Nyt mua oksettaa, koska söin liikaa ja on lihavaolo. 3 päivän päästä täytyy taas syödä kakkua, kun poika täyttää 2v. Jumalauta.

No worries. Kaksi ensinnä mainittua olet saanut syntymälahjana, ja viimeksi mainittua saat helposti hankittua.

Minä olen ollut nuorena nätti ja fiksu. Tietäisitpä vaan.

Läskiksi en aio ruveta.

Pulssi tig pitää melkeinpä pahempaa mekkalaa kuin irma.

Ei mulla nyt niiiin kova ääni ole. Ehkä. Tai no on.

Läskiksi en aio ruveta.

En minäkään aikonut, mutta nyt olen. Tosin tässä on ollut pari muuttujaa viimeisen vuoden aikana, että ehkä annan tämän läskiytymisen itselleni anteeksi.

pari muuttujaa

Kun elämään tulee niitä muuttujia niin siinä kohtaa ei ole läskillä väliä.

Se, että keskittää voimavarat muuttujiin on jo sen verran iso osa elämää.

Ja en kyllä usko, että sä olet läski.:)

Siikkerille vaan sanoin, kun se taitaa olla läski.

Back
Ylös Bottom