Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

#fitnesssäkrifais
IMAG0336~2.webp

Peruna, ehdoton nou nou. Missä riisi.

Etikkakurkku, tyhjää kaloria, nou nou. Parempi ois joku viherjauhe.

Jauhelihasoosi, suurustettu voissa paistetuilla vehnäjauhoilla, nou nou. Mielummin pelkkää jlihaa ja vielä kuuman veden alla huljutettuna rasva pois.

Ite kun lähden lomalle niin annan keholle vaihtelua jättämällä kaikki prodemömmöt yms. pois siksi aikaa.
Minkäänlaista vaikutusta suuntaan tai toiseen en ole tosin havainnut.

Mä kiinnitin eilen työmatkalla huomiota erään pyöräilijän perseflaksiin. Joku nuori tommone fitnessmimmi pyöräili ne perus asuste spandexit jalassa. Mut kun oli pyöräilyasento niin ne vähän venyy ja strinkit paisto läpi kunnolla. Tykkäsin näkemästäni.

Mä kiinnitin eilen työmatkalla huomiota erään pyöräilijän perseflaksiin. Joku nuori tommone fitnessmimmi pyöräili ne perus asuste spandexit jalassa. Mut kun oli pyöräilyasento niin ne vähän venyy ja strinkit paisto läpi kunnolla. Tykkäsin näkemästäni.
Yhdessä harrastuksessa on useinkin mimmien perseet alle metrin etäisyydellä naamasta ja kun tekevät tyyliin suorinjaloin maastaveto niin tietää tasan tarkkaan mitä niiden trikoiden alla on, tai ei ole...

Vokot voisi alkaa valmentajaksi. Lajina elämä.

jos tyytyy hyvin askeettiseen elämään niin sitten voi seurata ohjeitani

arkenihan koostuu onely työnteosta ja seuraavaan työpäivään valmistautumisesta

perjantai ehtoo ja lavvantai voi hyvin maltillisesti rentoutua, sunnuntai on jo 99% valmistautumista, ei puhettakaan mistään nautinnosta

Mahtavat säät jatkuu! Uskomatonta!!
Kävin hakemassa allergialääkettä kokeiluun, kun ei tämä helvatin nuha helpota yhtään. Nyt kyllä aloitan myös hikijumpat taas, ei kestä pää enää tämmöistä.
Eilen olin tanssimassa, olipa pitkästä aikaa kiva tanssia salsaa kuubalaisen opeissa. Jänskä juttu aina miten hieman pyöreähkö mies voi opettaa naisille niin naisellisesti tanssia näyttämättä ihan idiootilta itse.

Back
Ylös Bottom