Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Paikkaan osaltani @Jorma Bulkkinen traditiota
7175981f.gif

Kuudelta loppui unet kuin seinään. Nyt pittää alkaa "stailaamaan" asuntoa ku kuvaukset tännää klo 16. Iiks. Tää ollu niin unelmakämppä, kauhee ikävä tullee. :cry:

Minä en edes tiedä mitä tarkoittaa kun kuvalle tehdään Lidlit. Mutta kuvasta rajasin vain tyhjän etuosan pois.
Niillä oli niissä jossain kreikka tai muissa tuotteissaan kuvia tekstin taustalla, joissa oli vastaavia kupolikirkkoja tai mitä nyt ovatkaan oikealta nimeltään. Niistä joku pahastui maailmalla ja ristit muokattiin kuvasta pois. :ROFLMAO:

Tähän tyyliin:
4447466.webp

Uaagh, mikä on tämä ärsyttävä valoilmiö, joka haittaa jo mun nukkumista. Kolme viikkoa vielä tilanne pahenee ennenkuin päästään kohti ihanaa pimeää talvea.

Windows10 huhtikuun päivityksessä mahdollinen bugi, joka jumittaa koneen! Huomioikaa tämä, jos meinaatte päivittää kyseistä hässäkkää! Huominen tissigiffi peruttu allekirjoittaneen osalta! Man down! Toivottavasti @Heatseeker antaa epäsuoraa tulta sektoriin?
Joo, eiköhän tässä jotain keksitä kunhan töiltä joutaa.

Uaagh, mikä on tämä ärsyttävä valoilmiö, joka haittaa jo mun nukkumista. Kolme viikkoa vielä tilanne pahenee ennenkuin päästään kohti ihanaa pimeää talvea.
Mä mietin jos lähtis parin viikon päästä lappiin, siellä sitä aurinkoa rittää yölläkin.
Itsellä ollut nyt hieman samaa ongelmaa että valoa on ihan tarpeeksi ja jos ei vedä nitojalla pimennysverhoa ikkunalistoihin kiinni niin uni on vaan haave.

Tilasin LP-levyn vaikka en omista soitinta. Tämähän merkitsee vain yhtä asiaa.

Musta, että sopii sisustukseen. Pölysuoja, että kestää mörköluolassa. MM-rasia niin saa suoraan kiinni vahvariin ja sen verran laadukas ettei ole nykyisen systeemin heikoin lenkki.

Helvata, kevätflunssa iski. No tuntuu olevan ns. perusflunssa, eikä sellanen HC-versio kuten talvella, joten eipä tätä nyt viitsi sen enempää manata.
Siis aivan mahtavat säät ollu jo kauan, nyt ei kesästä enää voi tulla huono!! Vaikka miten kävis, niin se on jo parempi kuin viime kesä.

Heräsin tänään klo 03 kun en tukkoisuudeltani saanut unta. Zombiolo nyt jo, ja vielä pitäis jaksaa illalla rouvien iltamat, ja ajattelin salillakin käväistä.
Mies tulee myös illalla (mun) kotiin Belgiasta, eihän tässä ollakaan taas hetkeen nähty.

Back
Ylös Bottom