Et tehnyt Lidlejä tuolle kuvalle![]()
Unohtunutkin jo koko pelleily. Muistanut enään moista muokkausta.
Minä en edes tiedä mitä tarkoittaa kun kuvalle tehdään Lidlit. Mutta kuvasta rajasin vain tyhjän etuosan pois.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et tehnyt Lidlejä tuolle kuvalle![]()
Unohtunutkin jo koko pelleily. Muistanut enään moista muokkausta.
Niillä oli niissä jossain kreikka tai muissa tuotteissaan kuvia tekstin taustalla, joissa oli vastaavia kupolikirkkoja tai mitä nyt ovatkaan oikealta nimeltään. Niistä joku pahastui maailmalla ja ristit muokattiin kuvasta pois.Minä en edes tiedä mitä tarkoittaa kun kuvalle tehdään Lidlit. Mutta kuvasta rajasin vain tyhjän etuosan pois.

Niistä joku pahastui maailmalla ja ristit muokattiin kuvasta pois.![]()
Joo, eiköhän tässä jotain keksitä kunhan töiltä joutaa.Windows10 huhtikuun päivityksessä mahdollinen bugi, joka jumittaa koneen! Huomioikaa tämä, jos meinaatte päivittää kyseistä hässäkkää! Huominen tissigiffi peruttu allekirjoittaneen osalta! Man down! Toivottavasti @Heatseeker antaa epäsuoraa tulta sektoriin?
Mä mietin jos lähtis parin viikon päästä lappiin, siellä sitä aurinkoa rittää yölläkin.Uaagh, mikä on tämä ärsyttävä valoilmiö, joka haittaa jo mun nukkumista. Kolme viikkoa vielä tilanne pahenee ennenkuin päästään kohti ihanaa pimeää talvea.
yhtä asiaa
Tilasin LP-levyn vaikka en omista soitinta. Tämähän merkitsee vain yhtä asiaa.