Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Saanko arvata ette ole viinimiähiä?Minäkin nautin miehekkäästi lasillisen..rose-viiniä.Naapurin tuotantoa.
![]()
Tosta tulikin mieleen, että Friends of Islaylta ei oo tullut GDPR-mailia, tarttee alkaa virittelemään oikeusjuttua.
Niinpä, hyvää viiniä juodessaan sitä ihmettelee, miks vitussa kaikki ei juo viiniä. Ai et tarkottanut sitä vai, no mutta...Saanko arvata ette ole viinimiähiä?
Mulla jostain syystä tulee ajoittain hinku maistella viiniä vain todetakseni että onpas maailmassa paskan makuisia juomia![]()
Mulle tuli tuo viesti joltain firmalta josta oon tilannu dyneemaköyttä joskus sata vuotta sittenTosta tulikin mieleen, että Friends of Islaylta ei oo tullut GDPR-mailia, tarttee alkaa virittelemään oikeusjuttua.
Niinpä, hyvää viiniä juodessaan sitä ihmettelee, miks vitussa kaikki ei juo viiniä. Ai et tarkottanut sitä vai, no mutta...
Kyykkäsin sen 5-10 vuotta tosissani, sitten tajusin, että voi sitä kyykätä vähemmän tosissaan ja paljon mukavempiakin tapoja on vanhetaSairastuin vakavasti 2014 kyykkyholismiin ja alkoholi sai jäädä. Kyykätessään sitä ihmettelee, miks vitussa kaikki ei kyykkää.![]()