Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Veikkaan, että teinit löytää sut istumasta oven päältä klo 3 yöllä.

Ainakin kova kusihätä tuli.
Ja väsyttää: ei yhtään. Varmaan väkisinmakailuksi menee tänään.

Mutta onneksi on tulossa kiireinen viikonloppu niin ei haittaa vaikka on huonosti nukkunut ensi yön. Ei jaksa sitäkään vähää.

On tässä vuosien varrella tottunut hopeaan, ei oikeastaan edes harmita. Voi johtua suklaastakin.

leivos.webp

Tein tässä Älä kokeile näitä -listausta:

-Kirja: Tero Suomisen Diileri - Tie helvettiin.
-Olut: Sombrero tjsp, s-ryhmän oma versio Sol-oluesta.
-Elokuva: Ihmeotukset ja niiden olinpaikat.

Paskaa kaikki kolme.

Ainiin. Ihmiskokeeni on kestänyt kaksi viikkoa!

Mun pitäs hommata joku tasaava lääkitys kun onensa kukkuloilta saattaa syöksyä murheen alhoon, tämä saattaa toistua päivässä useita kertoja.
Niihin on tosin syy kun ensin saa kunnon onnistumisen fiilikset ja perään toinen asia kusee oikein urakalla.

Pekkanen josta haaveilin koko viikon muuttui eilen muutaman tunnin vapaaksi. Tyttö kuumeessa taas ja exä menee 12 töihin.. "-Mulla olis suunnitelmia aamulla.." Kuin myös. Noh, salilla sentään menen käymään, sitä en ala perumaan.

Ulkona paistaa aurinko, ei tekis yhtään mieli lähteä sinne, pimeä komero olis parempi vaihtoehto+1 kupillinen kahvia, mustana kiitos.

Onneksi on viikonloppu edessä ja pääsee koiran kanssa ihan kahdestaan aamulenkille.

Se on munkkipäivä. Saa nähdä kerkiääkö munkille, pahalta näyttää.

Kyllä, kahvi ja mustana. Varsinkin näin aamusta. Tosin laitan tilkan kylmää vettä, että sitä pääsee juomaankin joskus.

Pidin 2 päivää treenitaukoa ja tänään olo ei ole onneksi sellainen selvästi flunssainen kuin eilen. Nyt pitää miettiä, että menisikö tänään nyrkkeilemään vai ei.
Tällä viikolla olen herännyt joka aamu klo 4.30 ihan tahtomattani, joten väsymystä ilmassa!

Ei hitto, kohta alkaa toukokuu, jolloin kalenteri on aivan täys kaikkea, ja kai se on virallisesti kesänkin aloitus! :oujee:

Hah! Tosta kahvi mustana jutusta tulee mieleen se yksi kerta, kun sonni meni vahingossa laittamaan mulle maitoa kahvin joukkoon ja mä urhoollisesti päätin juoda sen... yhden kulauksen ehdin ottaa, ja juoksin oksentamaan- ei vaan millään pysty, hyi, yök. En pysty myöskään juomaan haaleahkoa kahvia, sen pitää olla oikeasti kuumaa, muuten tulee sama reaktio kun tosta maitokahvista.

Back
Ylös Bottom