Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En: ole.

Vieläkö @TJJ haaveilee siitä matkailuautosta?

1e4baa48-c137-4aed-bca6-b89386645b31-large::r:0.jpg

Aina. Olen varsinainen matkakoppeilija.

Aina. Olen varsinainen matkakoppeilija.
Oli toissapäivänä yhden kaverin kanssa puhetta tuosta mun projektista, ja hänen näkemyksensä asiasta oli että lavalle kannattaisi ehdottomasti tehdä jonkunlainen yöpymisen mahdollistava koppi. Autolla olisi sitten kuulemma hyvä lähteä Venäjälle kalareissulle:ROFLMAO:

Hyviä vaihtoehtoja varmasti, mutta on sen ehkä pakko tarkemmin ajatellen olla kehä ykkösen sisäpuolella meille stadilaisreppanoille :nolo:

Peroba on aika tarkasti Kehä I:n päällä.

Millä sykkeellä @Laardi porskuttaa? Taitaa olla vielä 0-0

Pari kertaa joutunut huutamaan perkelettä.

Taas taloyhtiön pihalla ja sisälle asti tunkeva pilven poltteluhaju. Poliisin nettipalveluun nettivinkki: lähetetty.

Oli toissapäivänä yhden kaverin kanssa puhetta tuosta mun projektista, ja hänen näkemyksensä asiasta oli että lavalle kannattaisi ehdottomasti tehdä jonkunlainen yöpymisen mahdollistava koppi. Autolla olisi sitten kuulemma hyvä lähteä Venäjälle kalareissulle:ROFLMAO:

Eli koppi, patja, ja loppu lava kaljaa.

Ei ny helvetti, onhan siinä pressut(?). Makuupussi ja -alusta, niin tuohan on jo luksusta, jos ei tarvi vesisateessa ja vesilammikossa nukkua (y)

Ei ny helvetti, onhan siinä pressut(?). Makuupussi ja -alusta, niin tuohan on jo luksusta, jos ei tarvi vesisateessa ja vesilammikossa nukkua (y)
Mukana tullut pressu on ns pillun päreinä. Täytyy hommata siihen uusi...tai vanha...tai joku. Jos ei sitten tee saunaa siihen lavalle.

Huomenna klo 14 kesälomille lompsis. Ens viikolla Prahaan syömään täytettyjä munkkitötteröitä. Olutta myös totta kai. Ja Avengers IMAX-teatterissa. :hyper:

Back
Ylös Bottom