Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pidin 2 päivää treenitaukoa ja tänään olo ei ole onneksi sellainen selvästi flunssainen kuin eilen.

Ei hitto, kohta alkaa toukokuu, jolloin kalenteri on aivan täys kaikkea, ja kai se on virallisesti kesänkin aloitus! :oujee:

Oikein ajoitettu lepo! Mäkin teen niin ja selviän muutamalla päivällä.

Mulla on toukokuulle suunnitelmissa kaksi ulkomaanmatkaa, Ruotsiin :LOL: sekä mm. kahdet pääsykokeet, yksi juurihoito, kaksi tenttiä, yksi koiran trimmaus. Kiirettä pitelee.

Mulla on omat treeniporukan kisat ja illanvietto, sitte tytön kouluun tutustuminen, yksi tanssikisa, yksi tanssiesitys , kevätjuhla, jotain tytön retkiä mitä pitää muistaa ja sitten näitä lyhempiä työviikkoja jolloin pidän tytön kotona, joten pitää ne muistaa myös. Ai niin ja itselle pitää varata aika papaan. :sick:

Mä kyllä ajattelin skipata tuon maanantain. Toisaalta en juhli vappua mitenkään erityisemmin, joten kai sitä vois olla töissä, mutta eipä tänne tule muitakaan.

maanantaina avautuu mallaskosken aurinkoteranssi, aion pistäytyä sielä useasti nousevana Suvena

muita tuokokuusuunnitelmia: ei ole

Työt ja harrasteet pitävät huolen siitä, että ei kovin paljoa kerkiä sohvalla makoilemaan toukokuussakaan.

Jee. Pitkä vkloppu eessä. Reissu muutamaksi päiväksi lahden yli. Toivottavasti kelit pysyy poutaisen niin on kivempi katsella nähtävyyksiä. Pien tauko tekee terää kun alkanut käymään aamusalilla.

Anteeksi jos jotain loukkaa mutta minua on alkanut ressaamaan ihmiset jotka esittää kauhean kiireistä.
Ei se ole usein kuin orgasmisointia ja asioiden järkeistämistä, jättää turhat pois niin taas on aikaa.

Minä en ole kiireinen

työt+harrastukset & kotityöt kun on hoidettu niin 95% arkiiilloista olen 18-19 valmis ja loppu ehtoo kuluu sohvalla istuskellessa

kuntosalijumppaankaan ei tuhlaannu kun 30-40min/kerta kun käy sielä vain tekemässä, eikä törsää aikaa turhanpäiväiseen istuskeluun tai juttelemiseen

Back
Ylös Bottom