Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä siellä vessassa tehdään pidemmän istunnon aikana? Minusta ulostaminen on kuin pommikone laskisi pommin: saapuminen paikalle, luukku auki, fiuuuuuuuu, luukku kiinni, poistuminen. Valmis!
Minä ajattelen sitä enemmänkin kuin leijonan saalistuksena. Ensin vaanitaan, sitten kimppuun, ekalla kerralla pieni nirhasu ja vaaniminen jatkuu. Sitten kuolinisku ja vastus taittuu, sitten pusketaan menemään se paras ensipuraisu, jonka jälkeen maha on täynnä, mutta silti järsitään vielä vähän lihaa ja lopuksi kalutaan luita.

Ja oman ruman naaman tietty.
Äläpä ole noin vaatimaton, nätti naamahan se oli maalien kanssa ainakin :).

Jaahas perjantai. Kaljalakko joten ei viitti ees harkita baareja. Lenkillä kävin jo. Vois toki syödä seuraavaks kun periaatteessa on sekä lounas että päivällinen vielä syömättä tältä päivältä.

^En minäkään, kyllä sen mämmiä vähintään pitää olla... Kermalla tietysti.

tarkoitun steeve ja siikullia

lähdin kesken keikan kotiin, oli se se lavapreesens niin ripulia

ei ollu kunteilla #munaa

Mää muuten kattelin tänään, tai siis eilen, isoisopaapan 100 vuotta vanhoja sotakuvia. Siellä oli kuvia päättömistä ruumiista ja kaatuneista kavereista. Ja jonkinsortin hassuttelukuvia, joita oli käyty kavereiden kanssa ottamassa jossain ateljeessa. Ei tosin olis uskonu, että kuvat niin vanhoja oli, kun olivat ihan priimakunnossa.

Kerron nyt taas, kun kaikkia ihan varmasti kiinnostaa mitä oon tänään tehny töiden, renkaiden vaihdon ja karkin syönnin lisäksi.

Sotakuviin liittyen, katsoin juuri uuden Tuntemattoman.

Edvin Laineen versio vie tuota uutta tekelettä 100-0. Tämä ei alkanut Finlandialla, oli liikaa romantiikkaa ja turhaa lässytystä, ja rooleissa komediapellejä.

Minkäs juoman sitä koeajaisi terassilla illalla? Tämän raatamisputken loppumisen kunniaksihan täällä ripsii vettä perkele.

Tämän raatamisputken loppumisen kunniaksihan täällä ripsii vettä perkele.

No sama täällä. Koko viikon on ollut poutaa ja paistanut aurinko .
Ja nyt kun pitäisi mennä pesemään auto ja renkaat niin sataa vettä.

Luotan siihen, että sade loppuu. Tai sitten tosiaan täytyy avata kalja ja olla vaan.

Kohta lähtö Helsinkiin Pullip -miittiin, ei omaan vaan tyttären... kun minä olin 8-9v, en saanut vielä mennä pienen kylämme keskustaan, nyt pitää päästä jo Helsinkiin pyörimään tossa iässä... voe voe... Noh koitan kehittää itselleni myös jotain tekemistä n.3 tunniksi ja pyöriä keskustassa jos tuleekin tarvetta. Näin iltalehdestä että tänään olisi siellä myös Poets of the fall esiintymässä, suosittelen kyllä paikallisia menemään katsomaan Circukseen, on hyvä meinaan livenäkin! Menisin itsekin mutta mutta, kotona sauna ja luultavasti yksi olut ja nukkumaan. Näitä viikonloppuja oikein odottaa... not

Back
Ylös Bottom