Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Höpö, höpö. Se on varmaan varattu mies. Joten siitä ei kannata sen suurempaa numeroa minun tehdä.

@Heatseeker nyt on kokeilussa Crafty Ciders Rose Apple Cider, ihan ok ok! Voin suositella tätäkin, mutta kyllä se Dry Apple oli paras. Päästyäni myös sen 5,5% makuun tämä 4,7% maistuu inasen laimealta.

Mun mielestä tässä ollaan nyt syvien totuuksien äärellä ja tätä jos jotain keskustelua tulisi jatkaa asiallisesti onely

Juurikin mietin milloin olen viimeksi lahjoittanut jöötit omalle pöntölle. Duunissa paskominen on halvempaa.

Juurikin mietin milloin olen viimeksi lahjoittanut jöötit omalle pöntölle. Duunissa paskominen on halvempaa.
Toi on kyllä tavallaan totta, ite pidän yhden pikaistunnon päivässä työmaalla, aamulla tarpeiden teko kotona ja illalla varsinainen täysistunto. Tämä on tärkeä aihe. Faq-kamaa!

Mitä siellä vessassa tehdään pidemmän istunnon aikana? Minusta ulostaminen on kuin pommikone laskisi pommin: saapuminen paikalle, luukku auki, fiuuuuuuuu, luukku kiinni, poistuminen. Valmis!

Back
Ylös Bottom