Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulla ei ole saunaa, enkä juo olutta. Mutta muuten illan kuvio voisi olla sama, tosin teen sen mielelläni ja vapaaehtoisesti.

Mielummin aikasin maate, kuin istua olut kädessä jossain kuppilassa. Eli hyvin sulla sujuu!

Minä pesin oman ajoneuvoni eilen, eli mummopyöräni! Hyvin ehti kuivua alkuillan auringossa ennen sadetta.

Ja mä haluisin nähdä Poets of the Fallin, tykkään heidän musastaan! He ovat täällä maakunnassakin esiintyneet todistetusti! En ollut kyllä paikalla.

Minä pesin oman ajoneuvoni eilen, eli mummopyöräni! Hyvin ehti kuivua alkuillan auringossa ennen sadetta.

Ja mä haluisin nähdä Poets of the Fallin, tykkään heidän musastaan! He ovat täällä maakunnassakin esiintyneet todistetusti! En ollut kyllä paikalla.
Älä hyvä ihminen jätä moista arvoajoneuvoa aurinkoon kuivumaan. Johan on pisaranjälkiä arvokas lakkapinta täynnä. Se on kuivattava kunnolla, jotta kehtaa kurvailla kylillä.

Sotakuviin liittyen, katsoin juuri uuden Tuntemattoman.

Edvin Laineen versio vie tuota uutta tekelettä 100-0. Tämä ei alkanut Finlandialla, oli liikaa romantiikkaa ja turhaa lässytystä, ja rooleissa komediapellejä.

vahvistat näkemystäni siitä, että sitä virhettä en tule tekemään, että tuon uuden joskus sortuisin katsomaan

Älä hyvä ihminen jätä moista arvoajoneuvoa aurinkoon kuivumaan. Johan on pisaranjälkiä arvokas lakkapinta täynnä. Se on kuivattava kunnolla, jotta kehtaa kurvailla kylillä.

Mm, jos sanon että kumit ehtivät kuivua? Pyyhin rungon kyllä liinalla sekä talouspaperilla.

Ai saattana kun on hieno fiilis lähteä tuhlaa harvinainen vapaapäivä siihen että käyn suorittaa viimeisen tentin Tampereella. Vois kostoksi törsätä ja hankkia uuden figuboksin samalla reissulla.

Kattelin tässä vähän kunteille tuotteita.

@futhermucker
20180421_105840.webp

Back
Ylös Bottom