Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Isoteini sai kesätöitä ja minä verottajalta kivaa postia. Hyvä torstai.

Noniin, kiitos kaikille hyvistä ehdotuksista. Kyllä näillä varmaan selviän kunnialla huomisesta lääkäristä ja saan oikeat lääkkeet!

Kävimpäs maxuttomalla yritysneuvojalla. Ihan noin firman perustamiseen neuvoja.
Stna ku neuvoja mäyssytti purkkaa puhuessaan ja poppi soi. Ja viesti oli, että vaikeeta on ja perseestä on firman vetäminen. Netissä on paljon ohjeita, mutta ei ole itekkään niitä lukenut.

Siinä oli rahalle vastinetta. Noh firma avattu anyway.

Edit, popille sanoin et nyt musa pois niin keskitytään tähän. Purkasta en jaksanu enää sanoo ku tajusin jo alkumetreillä että on kuraa. Pistän palautetta myöh.

Varasin itselleni ajan työterveydestä huomiselle, koska korvistani kuuluu kummia ääniä. Miten aloitan keskustelun lääkärin kanssa kuulostamalta psykoottiselta? "Olen alkanut kuulla omituisia ääniä" vaikuttaa todella pahalta.

Mä tein aina koulussa sijaiselle niin että koputin oveen, avasi oven menin sisään katsoen silmiin ja menin paikalleni sanomatta sanaakaan. :ROFLMAO: siinä vähän katto että mitä helvettiä, kuka sä oot.

Voit tehdä saman lääkärillä mutta mykkänä olemisen sijasta höpiset äänille joita kuulet.

Ei vaan onko minkälaisia ääniä jos saa udella?

Ei vaan onko minkälaisia ääniä jos saa udella?
Toinen korva on jo varmaan 1,5 vuotta on/off pitänyt sellaista kummallista epärytmistä paineenvaihtelutöminää kun makaan niin että kyseinen korva on alaspäin. Joskus ääni kuuluu myös selällään ollessa ja erittäin harvoin seistessä. Flunssien aikaan ääni lähtee täysin lapasesta, töminä ottaa kunnon sarjatuliaseen rytmin.

Sain tarpeekseni kun pari päivää sitten toinenkin korva alkoi rahista ja rutista päätä liikutellessa ja korvasta nykiessä. Siellä varmaan jotain vahaa, hius tai se yllä mainittu hämähäkki.

Sain tarpeekseni kun pari päivää sitten toinenkin korva alkoi rahista ja rutista päätä liikutellessa ja korvasta nykiessä. Siellä varmaan jotain vahaa, hius tai se yllä mainittu hämähäkki.

Ihan selkeesti ruuvi löysällä.

Saatoin syödä puoli pussia sipsejä. :nolo:

Kertokaa nyt mikä on se systeemivirhe minkä paikallinen maalausfirma tekee, kun ne ei saa lakkaa pysymään possun maalipinnassa? #sätänä

Meillä käytiin seuraava keskustelu:

Lapsi: Äiti! Mitä on emätinvoide?
Minä: Se on voidetta, jota laitetaan pimppiin.
L: Telkussa sanottiin, että joka toinen nainen kärsii emättimen kuivuudesta!
M: Niin.
L: Mitä jos minä alan kärsiä emättimen kuivuudesta?
M: Sitten sun pitää laittaa emätinvoidetta.

Myöskin, mietin että onko normaalia, että 10-vuotias haluaa väkisin aina katsoa Suomen huutokauppakeisaria.

Back
Ylös Bottom