Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun pitäis ostaa uusi sänky. Mulla on 120cm sänky, ja mun mies on jotenkin vihjaillut, että voisin jo ostaa isomman.
Hitto kun mun mielestä tuo pieni on ollut niin näppärä, mahtuu makkariin muutakin kuin sänky! Tämä 120cm sänky oli mun loistoidea avioeron yhteydessä v. 2012, "forever alone"-mentaliteetissa.

Mun pitäis ostaa uusi sänky. Mulla on 120cm sänky, ja mun mies on jotenkin vihjaillut, että voisin jo ostaa isomman.
Hitto kun mun mielestä tuo pieni on ollut niin näppärä, mahtuu makkariin muutakin kuin sänky! Tämä 120cm sänky oli mun loistoidea avioeron yhteydessä v. 2012, "forever alone"-mentaliteetissa.

Olen vasta vuoden käyttänyt 120 cm leveää sänkyä. Vieläkin tuntuu liian leveältä.

Itse vaihtaisin taas 120cm -> 80cm, että makkariin mahtuisi enemmän tietotekniikka.

Terveisin tosi FA.

kun rakkaus hiipuu, tarvitaan leveämpi sänky

Ei tunnu missään kun on tottunut käsittelemään rahaa
Eäh, omasta selkänahasta on raavittu eurot ja ruplat, sekä perheen kustannuksella vietetty aikaa työmaalla. Sieltä saadut roposet on sijoitettu sitä varten, että voisi ostaa aikaa perheelle.
Vituttaahan tuo kun niitä pennosia menee tonnikaupalla ns. suunnittelemattomiin kuluihin.

Munki pitäis ostaa uusi sänky. Mies ei tosin ole vihjaillut, että 120cm on liian kapea, mutta musta se on vähän ahdas. Liian pienestä telkkarista mies kyllä on vihjaillut. Pitäis olla isompi, että näkis Laura Arffmanin naaman luometki paremmin.

Meillä 180 levee sänky. Se on hyvä. Vaikka nukutaan aina päällekkäin. Vaimo alla minä päällä. Tykkään olla päällä koska yläkerrassa viileempi. Vaimo alla koska alakerrassa lämpimämpi.

No rehellisyyden nimissä, mä taidan olla se joka kärsii tosta pienestä sängystä enemmän. Nukun todella huonosti kun ollaan kaksin. En pysty olla x-asennossa ja se on suuri ongelma.
Mua vaan mietityttää uudessa sängyssä se, että joudun petaamaan isoa sänkyä täällä yksin aivan turhaan, suurimman osan ajasta, ja lisäksi meille ei varmasti käy sama petari, joten jos on 2 petaria, niin sitten sinne väliin valuu ikävästi.
Mä tarvin sellasen petarin joka muotoutuu kropan kurvien mukaan ja mies taas tarvii sellasen kivilattiaa vastaavan kovuuden. :LOL:

30652557_2532031527021876_4057106453754806272_n.jpg

Mitähän pahaa BC on tehnyt Helsingin sanomille kun tuntuu olevan loputtoman höykytyksen kohteena?
Eikös tuo ala olemaan jo vainoamista?

Back
Ylös Bottom