Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä olen sohvalla. Ajattelin ilmoittaa kun tätä ei usein arkena tapahdu.

E: Ei hele. Olenkin maannut tässä jo 10min. Pitää nousta ylös.

Kävimpäs maxuttomalla yritysneuvojalla. Ihan noin firman perustamiseen neuvoja.
Stna ku neuvoja mäyssytti purkkaa puhuessaan ja poppi soi. Ja viesti oli, että vaikeeta on ja perseestä on firman vetäminen. Netissä on paljon ohjeita, mutta ei ole itekkään niitä lukenut.

Siinä oli rahalle vastinetta. Noh firma avattu anyway.

Edit, popille sanoin et nyt musa pois niin keskitytään tähän. Purkasta en jaksanu enää sanoo ku tajusin jo alkumetreillä että on kuraa. Pistän palautetta myöh.
Itselleni tarjottiin eilen osakkuutta nykyisessä. Nyt juodaan ehdot ja osuus kohdilleen.

Sohvalla vieläkin, kun aloin miettimään tuota yritysneuvontaa.

Mäkin yritän vaikka mitä mutta en koskaan onnistunu. Pitää hakeutua neuvojan juttusille.

Miksi en ole tätäkään aikaisemmin tajunnut.

Mäkin yritän vaikka mitä mutta en koskaan onnistunu. Pitää hakeutua neuvojan juttusille.

Minä en jaksa enää edes yrittää, seilaan vain mukana.

Homer-Simpson-Instagram-memes-11.webp

Saatoin syödä puoli pussia sipsejä. :nolo:

Kertokaa nyt mikä on se systeemivirhe minkä paikallinen maalausfirma tekee, kun ne ei saa lakkaa pysymään possun maalipinnassa? #sätänä
Onko sen pajan nimi Hartikaisen moottori & Sörsselssönin autokorjaamo?

Mulla soi nyt päässä laulu "Hartikainen sekä Sörsselsööööön, perustivat oman yhtiöööön....". Tunteeko joku muu tuon biisin, kuin minä?

Aika kirpeän kolea aamu taas, mutta kyllä se pian tästä lämpenee!

Mitä homosexuaalia täällä tapahtuu? Hajos pakastin. Huoltomiehen tilasin. Piirkort rikki, 7vko toimitus ja 300e osa. Sanoin, että heittäkää vittuun koko paska ja syökää sulaneet lihat ja marjat.
Jouluna hajos pyykinpesukone, helmikuussa mikro. Viime vuonna uuni. Eikä oo ees vanha talo, mut sopivasti vanha ettei oo takuita. Autoakin korjailtiin monesti, mutta ne onneks oli takuuhommia.
Ja on side-by-side jääkaappi. Eikä tietenkään myydä samanlaista. Eli pitää hakee molemmat.
Mähän haen.

Mitä homosexuaalia täällä tapahtuu? Hajos pakastin. Huoltomiehen tilasin. Piirkort rikki, 7vko toimitus ja 300e osa. Sanoin, että heittäkää vittuun koko paska ja syökää sulaneet lihat ja marjat.
Jouluna hajos pyykinpesukone, helmikuussa mikro. Viime vuonna uuni. Eikä oo ees vanha talo, mut sopivasti vanha ettei oo takuita. Autoakin korjailtiin monesti, mutta ne onneks oli takuuhommia.
Ja on side-by-side jääkaappi. Eikä tietenkään myydä samanlaista. Eli pitää hakee molemmat.
Mähän haen.
Ei tunnu missään kun on tottunut käsittelemään rahaa

Back
Ylös Bottom