Näin kans eilen.Kevään eka moottoripyörä nähty.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin kans eilen.Kevään eka moottoripyörä nähty.
Kevään eka moottoripyörä nähty.
Ajat sitten .Kevään eka moottoripyörä nähty.
Näin jo viime vuonna.Tammikuussa.
Varasin itselleni ajan työterveydestä huomiselle, koska korvistani kuuluu kummia ääniä. Miten aloitan keskustelun lääkärin kanssa kuulostamalta psykoottiselta? "Olen alkanut kuulla omituisia ääniä" vaikuttaa todella pahalta.
Kannattaa pälyillä ympärilleen epäluuloisen näköisenä. Ja vastailet kysymyksiin, mitä kukaan (lääkäri) ei ole esittänyt.Varasin itselleni ajan työterveydestä huomiselle, koska korvistani kuuluu kummia ääniä. Miten aloitan keskustelun lääkärin kanssa kuulostamalta psykoottiselta? "Olen alkanut kuulla omituisia ääniä" vaikuttaa todella pahalta.
Kertomalla, että oot tehnyt väikkäriä kunnes aloit kuulemaan omituisia ääniä päästäsi.Varasin itselleni ajan työterveydestä huomiselle, koska korvistani kuuluu kummia ääniä. Miten aloitan keskustelun lääkärin kanssa kuulostamalta psykoottiselta? "Olen alkanut kuulla omituisia ääniä" vaikuttaa todella pahalta.
Varasin itselleni ajan työterveydestä huomiselle, koska korvistani kuuluu kummia ääniä. Miten aloitan keskustelun lääkärin kanssa kuulostamalta psykoottiselta? "Olen alkanut kuulla omituisia ääniä" vaikuttaa todella pahalta.
Ja isännöitsijä päästää huoneistoon kaasua ilmanvaihdon kautta.Sanot epäileväsi, että korvassasi on hämähäkki.
Näin eilen kaksi. Molemmat omassa tallissa.Kevään eka moottoripyörä nähty.
Kannattaa samalla mainita että viinakset on alkaneet maistua.Varasin itselleni ajan työterveydestä huomiselle, koska korvistani kuuluu kummia ääniä. Miten aloitan keskustelun lääkärin kanssa kuulostamalta psykoottiselta? "Olen alkanut kuulla omituisia ääniä" vaikuttaa todella pahalta.
Vanha tarina kertoo Pekasta joka meni kutsuntalääkärin pakeille vetäen kuollutta silakkaa perässään narun päässä ja kun lääkäri kysyi siitä niin vastasi että ajatteli että kun kerran mennään lääkäriin niin voisi katsoa samalla Simon kurkkuun kun sen ääni on ollut viimeaikoina käheä...Kannattaa pälyillä ympärilleen epäluuloisen näköisenä. Ja vastailet kysymyksiin, mitä kukaan (lääkäri) ei ole esittänyt.
Oisko jo aika suvikumien.