Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Varasin itselleni ajan työterveydestä huomiselle, koska korvistani kuuluu kummia ääniä. Miten aloitan keskustelun lääkärin kanssa kuulostamalta psykoottiselta? "Olen alkanut kuulla omituisia ääniä" vaikuttaa todella pahalta.

Varasin itselleni ajan työterveydestä huomiselle, koska korvistani kuuluu kummia ääniä. Miten aloitan keskustelun lääkärin kanssa kuulostamalta psykoottiselta? "Olen alkanut kuulla omituisia ääniä" vaikuttaa todella pahalta.
Kannattaa pälyillä ympärilleen epäluuloisen näköisenä. Ja vastailet kysymyksiin, mitä kukaan (lääkäri) ei ole esittänyt.

Kertomalla, että oot tehnyt väikkäriä kunnes aloit kuulemaan omituisia ääniä päästäsi.

Sanot epäileväsi, että korvassasi on hämähäkki.

Mun pitäisi nostaa mun täydelliset Mignon-täytteiset löllöpakarat fillarit selkään, mutta laiskottaa. Arvatkaa mitä herkkuja ostin tänään?
1 purkki B & J
2 Pätkis-suklaalevyä
2 karkkipussia
2 uutta Classic-puikkoa (lakritsi- ja suklaa-core)
Ja lisäksi mulla on yhä kotona sekä töissä niitä Lindtin täytemunia, ja töissä vielä Maraboun suklaalevy.

Kannattaa samalla mainita että viinakset on alkaneet maistua.

Kannattaa pälyillä ympärilleen epäluuloisen näköisenä. Ja vastailet kysymyksiin, mitä kukaan (lääkäri) ei ole esittänyt.
Vanha tarina kertoo Pekasta joka meni kutsuntalääkärin pakeille vetäen kuollutta silakkaa perässään narun päässä ja kun lääkäri kysyi siitä niin vastasi että ajatteli että kun kerran mennään lääkäriin niin voisi katsoa samalla Simon kurkkuun kun sen ääni on ollut viimeaikoina käheä...

Etkä myöskään pidä enään pikkuhousuja vaatteiden alla, koska uskot että isännöitsijä käy nuuhkimassa niitä päivisin tyhjässä asunnossa. Tiedät tämän, koska pikkuhousuissa on joku outo sivutuoksu kun itse niitä nuuhkit illasta.

Back
Ylös Bottom