Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mitenkä imiset käyttää noita kamppeita, tuollakin tuotteella juuri,ja,juuri yli 5000km ajettu ja kauneusvirheitä pinnoilla paljon enemmän
Erään asuin alueen läpi kun ajeli hetken päivittäin, niin monesti sattui olemaan ukko persemässä kuraista autoaan. Sain käsityksen, että homma hoitui sangollisella vettä ja autoharjaa perään. Ois ollut mukava nähdä miltä näyttää mustan auton maalipinta joka on varmana niin täynnä naarmua että huhhuh.

Minä en enään nälässä koe niin kovaa kiukkua, kun omalle syömistyylille on löytynyt hyvä syy ja nimikin. IF, eli intermittent fasting.

Olen tuosta lukenut vähän. Pitäis varmaan perehtyä lisää.

Mä pelkään aina ja ikuisesti migreeniä jos syömisvälit venyy.

Melkeen kaikkea kansantansseista lähtien on tullut koitettua mutta tuo intermittent on kyllä listalla ja saattaisi sopia minulle.
Minun keho on vakaumuksellinen keskikehonrakentaja vaikka tekisin mitä ja söisin miten niin tuo on oikeastaan koittamatta siihen vaivaan, ainoa ongelma etten ole koskaan osannut lähteä aamulla ilman kunnon aamupalaa mihinkään.
Ja tosiaan mulla kanssa ollut joskus ihan tosissaan ongelma migreenin kanssa ja tulin silloin siihen tulokseen että johtuu epäsäännöllisistä syömisistä, nykyään jos päätä särkee ilman alkoholia edellisenä päivänä epäilen automaattisesti aivosyöpää tai vastaavaa mukavaa elämänkumppania kuten exää jonka lähtiessä lähti myös migreeni.

Minun keho on vakaumuksellinen keskikehonrakentaja vaikka tekisin mitä ja söisin miten niin tuo on oikeastaan koittamatta siihen vaivaan, ainoa ongelma etten ole koskaan osannut lähteä aamulla ilman kunnon aamupalaa mihinkään.
Ja tosiaan mulla kanssa ollut joskus ihan tosissaan ongelma migreenin kanssa ja tulin silloin siihen tulokseen että johtuu epäsäännöllisistä syömisistä,

Minun kehoni on myös hyvin tukeva keskikehonrakentaja, mutta aamupalaa en tarvitse. Helpoin tapa minulle pitää keskikehoni etäisesti edes kurissa ja herran nuhteessa on juuri tuon aamupalan venyttäminen johonki puoleen päivään. Aamupalan jälkeen peli on menetetty. Mutta aamupalan voin hyvin nauttia vaikka töiden jälkeen. Että kai tämäkin jotain iiäffää on. Syömättömyydestä ei myöskään aivosolu tule kipeäksi, kuten esim valvomisesta tulee.

No on komia!

Juu, sama täällä, kun luovuin aamupalasta ja lykkään sitä lounaan tai päivällisen paikkeille, pysyy rasvat jotekinkin kurissa. Aiemmin aamupala ja siitä pari tuntia oli aivan karsea nälkä. Nykyään ei aamupalaa ja ei nälkääkään.

https://www.is.fi/viihde/art-2000005630624.html?ref=rss

No perkele. 19v urheilijapojankoltiaisena menin pitäjän suosituimpaan ravintolayökerhoon baarimikoksi. Saatana että joutui neiti/rouvaskansan ahdisteltavaksi. Lähes joka työvuoron jälkeen pakotettiin ottamaan perspil monissa asennoissa. Joko hotlassa tai himassa.
Mielestäni minun pitäisi vaatia korvauksia kärsimyksestä
#metoo
Mutta en vaadi.

etten ole koskaan osannut lähteä aamulla ilman kunnon aamupalaa mihinkään.

Olen niin addiktoinut kahviin että pelkkä kahvi, vaikka sekin närästää mutta ilman kahvia ei päivä lähde käyntiin ja ainoa aamun nautinto.

Mutta tuntuu lähinnä jos tunkee naamariin jotakin ruokaa aamuisin niin närästää pahemmin sellainen öklö olo, mutta kun jättää syömättä ja juomalla vain kahvin olo on ihan normaali.

Jos sitä vähän järkkäilis kämppää ja painuis maate. Piti kyllä siivota kunnolla tänään mutta lorvailuks meni tämäkin loppupäivä, siivoilee huomenna sitten perusteellisemmin. :zzzz: viikonloppuna kuitenkin virtaa enemmän.

Back
Ylös Bottom