Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muut kun vakuuttellee ettei pidä oluesta tai juomisesta niin minä voin kertoa olevani alkoholisti joka pystyy jollain ihmeellä pitämään oluen litkimisen aisoissa vaikka mieli tekee 24/7.

Noita teräs-kankia/kanto-hankia on aina sanottu lapsuudessani kerihangiksi eikä kukaan kaupungissa ymmärtänyt minua :unsure:

Isoimpana plussana niitä ei myöskään kiinnosta peräaukon valkaisu tai face-tökkäykset.

En tälleen äkkiseltään tajunnut vittuiletko vai vihjailetko mutta: (y)

Muut kun vakuuttellee ettei pidä oluesta tai juomisesta niin minä voin kertoa olevani alkoholisti joka pystyy jollain ihmeellä pitämään oluen litkimisen aisoissa vaikka mieli tekee 24/7.
Eli oot yöt juomatta ja nukut, juot vain päivisin kun olet hereillä???
Ei sitä sanota aisoissa pitämiseksi, vaan juoppoputkeksi... :hyper:

En tälleen äkkiseltään tajunnut vittuiletko vai vihjailetko mutta: (y)
Ihan vaan koitin tuoda esiin koirain aitoutta ja turhamaisuuden puutetta. Vilpittömästi, positiivisin mielin ja täysin vittuilematta ja ilman ensimmäistäkään, etenkään seksuaalissävytteistä vihjailua oraalisista tai anaalisista nautinnoista

Mä en usko alkoholismiin, uskon vaan eri tason riippuvuusherkkyyksiin. Itse ole melko herkkä. En sielu.

Voitto.

Tulos: kaksi ahventa.
IMAG0123.webp

Pitäisköhän ottaa aamuaerobinen mukaan diettiin, vertin mukaan tyhjällä vatsalla suoritettu liikunta ottaa energiansa suoraan rasvavarastoista. Noin oli iltalehessä.

Kohta työt taputeltu ja pääsee livahtamaan kotio, kolmisen tuntia ja lasiin solahtaa tilkka Oakhearttia kolan kaveriksi, ehkäpä bastu päälle ja jälkkäriksi yks leffa + syömiset.

Kohta työt taputeltu ja pääsee livahtamaan kotio, kolmisen tuntia ja lasiin solahtaa tilkka Oakhearttia kolan kaveriksi, ehkäpä bastu päälle ja jälkkäriksi yks leffa + syömiset.
Älä juo viinaa se vähentää tuottavuutta, nyt kilpailukyky ylös ja teet vielä tunnin palkatta, muuten menee tehtaat kiinaan...

Entäs jos neuvona on ottaa toinen? Mulla joskus kun vielä viskiä join niin aika monesti sen ensimmäisen neuvo oli ottaa toinen, siksi oikeastaan lopetinkin kun en mä osannu ees ryypätä, aina join liikaa, ei hjyvä.

Back
Ylös Bottom