Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hitto kun tekis mieli ottaa mämmiä ja vaniljakastiketta pääsiäisen kunniaksi, mulla on semmonen miniropponen, joka soveltuu dieetille paremmin ku normi laatikko.
Mutta jos nyt syöpi ni sitte ei oo illaksi, se on elämä valintoja täynnä, mut mun on tunnustettava että oishan sitä voinu joskus valita toisinkin, vaikka päivääkään en vaihtaisi mentaliteetinkin ymmärrän.

Mutta tuo marjamämmi kyllä sulaa jääkaapista läpi ellen kohta jo vähän maista.

Mämmi on paheeni...
Joskus vetäny monta laatikkoa päivässä, saa sitten seuraavan päivän istua paskalla!

Tää olisi voinut olla ihan hyvä vaihtoehto tälle pitkälle viikonlopulle:
29597877_10216057650938516_2366482345822698802_n.jpg

Tuli mieleen yksi paska juttu betonauto kuskista kun työmaalla mesu kysyi että kuinka pitkä ränni sulla on niin vastas että pari viikkoa...

Jos lähtisi köröttelemään landelle saunan, grillauksen ja oluen perään.

Kuulostaa hyvälle suunnitelmalle, itse en juuri olutta ota koska pitää painoa pudottaa pois, muutenkaan en juo oikeestaan ollenkaan.

Mutta onhan siinä ihan oma tunnelmansa istua nuotion äärellä, juoda kylmää kaljaa ja syödä lämmintä makkaraa.
Mitenhän mä pääsen ens kesän, kun mä en voi syödä makkaraa, onko se muuten lopulta kuinka prosessoitua ruokaa. Makkaroita on tietty monenlaisia, mutta ne mitä k-marketista saa taitaa olla sitä samaa jauhohöttöä kaikki.
Ihan oikeat makkarat eivät taida olla edes kovin pitkälle prosessoituja, ts se liha siinä makkarassa on oikeasti lihaa eikä jauhomassaa.

Ota pienemmät painot sanoi eräs pappa salilla.

Pappa oli oikeassa, homo otti vähän liian isot painot. :rolleyes::ROFLMAO:

Muuten meni hyvin treeni.

Koirat on parhaita siksi, että niiltä saa suukkoja vaikka on justiin nauttinut vähän itsetehtyä valkosipulimajoa.

Toisinmuotoiltuna tyytyväisenä lipoo huuliani. Heh. :cool:
Isoimpana plussana niitä ei myöskään kiinnosta peräaukon valkaisu tai face-tökkäykset.

Minua ei ole koskaan tökätty, ei facessa eikä oikeassa elämässä. Ite olen kyllä todistettavasti ainakin kerran tökännyt, onhan mulla mulle maailman mahtavin tytär siitä todisteena. Olenko missannut jotain, tota valkasua en kyllä aatellut koittaa.

Back
Ylös Bottom