Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäisköhän sitä raahata itsensä gymille tänään.

Pitäisi kun eilen laiskottelin, olisi penkin 1+ päivä. Penkki vain ollut ihan tervanjuontia viime aikoina. Asento on kadonnut ja tuloskin vain tippuu. Voisi olla resetoinnin (ohjelman, ei miehen) paikka.

Parturiin: illemmalla
Mutta ei ämruumiin.

Minä kyllä pidän tuosta ämruumin konseptista, kun suoraan tuoliin pääsee ja tarvi mitään varailla. Leikkaajissa on toki eroja, eilinen palvelu ja tulos on sitä luokkaa, että maksaa mielellään korttia. Kun sattuu perustason leikkaaja, niin ottaa kupoliin ja oon jo ostamassa itelle konetta ja saksia kun pystyn varmana muutaman harjoittelukerran jälkeen parempaan. Toisaalta, kyselin eilen, niin on ihan ok jonottaa tietylle leikkaajallekin jos haluaa. Mutta ne nyt syö jo kortin idean.

Saa nähdä silti uusinko korttia enään. Meni korttiehdot niin kököiksi vuoden vaihteessa.

Pitäisi kun eilen laiskottelin, olisi penkin 1+ päivä. Penkki vain ollut ihan tervanjuontia viime aikoina. Asento on kadonnut ja tuloskin vain tippuu. Voisi olla resetoinnin (ohjelman, ei miehen) paikka.

Olis ollut pena 3 päivä, ei. Ei niin ei. Lauantaina uusi yritys. Huomenna puoli päivää töitä, moottorimarssi ääsjoelle (tampereen kautta) ja semmosta.

Mutta ei ämruumiin.

Ei. Konsepti on ok, mutta jos jälkeä pitää arvailla, niin varmaan mielummin netistä ajan sille jonka tiedän tekevän hyvää jälkeä. Vaikka edelleenkään ei tällä naamalla sillä tukalla niin väliä ole.

Mutta ei ämruumiin.

Minä kyllä pidän tuosta ämruumin konseptista, kun suoraan tuoliin pääsee ja tarvi mitään varailla. Leikkaajissa on toki eroja, eilinen palvelu ja tulos on sitä luokkaa, että maksaa mielellään korttia. Kun sattuu perustason leikkaaja, niin ottaa kupoliin ja oon jo ostamassa itelle konetta ja saksia kun pystyn varmana muutaman harjoittelukerran jälkeen parempaan. Toisaalta, kyselin eilen, niin on ihan ok jonottaa tietylle leikkaajallekin jos haluaa. Mutta ne nyt syö jo kortin idean.

Saa nähdä silti uusinko korttia enään. Meni korttiehdot niin kököiksi vuoden vaihteessa.

Minua harmittaa ämruumin kortit, vaikka ideana on hyvä. Lapsi tykkää käydä, koska on vähän niinku miesten juttu. Lapsi jää aina aikusten jalkoihin siellä, jos osuu samalle kertaa paljon kortillisia asiakkaita. Ja lapsellehan ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin olla joko ilman korttia tai sitten olla isän kanssa samalla kortilla, joten bläää.

Tuo muuten on tosi, en ole tullutkaan ajatelleeksi että pelkkä lapsonen suottaapi olla ongelma. Eikö sinne saa pelkkää perus korttia lapselle, johan on kumma. Tosin maksaahan se ainakin jos normi aikuisen hinnalla saisi, miettisin useemman kerran ostaisinko moista lapselleni. On se sen verran tyyristä.

Tuo muuten on tosi, en ole tullutkaan ajatelleeksi että pelkkä lapsonen suottaapi olla ongelma. Eikö sinne saa pelkkää perus korttia lapselle, johan on kumma. Tosin maksaahan se ainakin jos normi aikuisen hinnalla saisi, miettisin useemman kerran ostaisinko moista lapselleni. On se sen verran tyyristä.

Muistaakseni olis yhen leikkauksen hinta tullu kalliimmaksi kortilla ku ilman korttia.

Sali: nappar inte.
Sali: zero interest
Wargaming: over 9000
Saas nyt nähdä jaksaako tässä räpistellä vai pitäskö käydä hakee K-kaupasta nippu vahvaa köyttä. Ei vaan oikein jaksaisi mittää.
Pitäisköhän sitä raahata itsensä gymille tänään.
Ei jaksanu ite, väsy on iso ja just maanantaina tempoilin. Huomenna sit, tai la tai su, mutta viimeistään ma.

Noh noh pojat. Ei muuta kun jumpalle. Minäkin lähden heti kun ruoka laskeutuu.
Ja huomenna siellä pitäis olla jo viimeistään klo 7 jotta kerkiää päivän askareisiin .

Noh noh pojat. Ei muuta kun jumpalle. Minäkin lähden heti kun ruoka laskeutuu.
Ja huomenna siellä pitäis olla jo viimeistään klo 7 jotta kerkiää päivän askareisiin .
Emmä, jos ei jaksa/nappaa, ei tässä olla lavalle menossa ja itellä on pariin kertaan koko touhu loppunut siihen väkinäisyyteen.

Emmääkään ol' menossa.
Mutta päivän parhaita hetkiä mulle on se kun jumppaan pääsen. Nukkumisen ohessa tietysti.

Eilinen TI:kin jäi välistä kun niin kovin ramasi.

meikämustalainen ratkaisee tuon ei nappaa ongelman käymällä kuntosalijumpalla vain piipahtamassa

parempi se puolikin tuntia on kun ej ollenkaan, säilyy etes +-o kunto

Voin leikata kaikille halukkaille ohjesäännön mukaisen hiusmallin maksutta. Konekin löytyy.

Ja irmasta voidaan aloittaa.

Back
Ylös Bottom