Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mroomiin olen itse ollut tyytyväinen

Minä: en. Aivan törkeää jälkeä tullut molemmilla kerroilla. No ihanku se tällä naamalla jotain merkkais, mutta silti.

jim-carrey-lloyd-christmas-dumb-and-dumber.gif

Mukavan halpoja lentoja tarjoaa Turkish Airlines. Helsinkin-Istanbul-Ateena ja Ateena-Istanbul, missä vuorokausi ja Istanbul-Helsinki, 165e eres ja takaasi.

Eli kesäloma: varattu.

Mukavan halpoja lentoja tarjoaa Turkish Airlines. Helsinkin-Istanbul-Ateena ja Ateena-Istanbul, missä vuorokausi ja Istanbul-Helsinki, 165e eres ja takaasi.

Ei pysty yhtään arvostamaan tuollaista erdoganin islammistisotajoukkojen suoraa tukemista.

istanbul on jo ilmasta nähtynä niin vastenmielisen oloinen paikkakunta, että en yötä viettäisi

hyhhyh

dentro-istanbul.jpg

Minä menen ihan mielelläni katsomaan millainen paikka se on. Kun pääsee ilmaiseksi tuossa kesäloman yhteydessä.

No ei ihan ilmaiseksi. Lentojen hintaan tuli 6€ lisää ja hotelli kustantaa 49€.

Muuten tuskin tulisi ihan heti lähdettyä pelkästään Istanbuliin.

meikämustalainen ei olekkaan avarakatseinen

kaksi kertaa ataturkilla käynti on piisannut

Se on aika hurja tunne, kun auto lähtee lapasesta ja vetää mettään ekaa kertaa elämässä. Semmonen saakelin paska tienpätkä, joka jostain syystä on aina urilla ja jäässä. Enkä ajanut edes kovaa, sillä tiedän et tuo on ihan annelista koko tie. Siinä yks jos toinenkin on vetänyt mettään ja joka talvi sama homma.

Onneksi oli tällä kertaa suojelusenkeli matkassa + iso auto + paljon pehmeää lunta. Kuski taisi kokea pahimmat vauriot ja nekin henkisellä puolella. Vaimo toki otti tosi raskaasti, kun aina pelkää mun työmatkoja. Mutta onneksi ei tämän vakavampaa.

Liitteet

• IMG_20180321_214320_793.webp
    IMG_20180321_214320_793.webp
    28,1 KB · Katsottu: 236
  • IMG_20180321_214320_795.webp
    IMG_20180321_214320_795.webp
    30,3 KB · Katsottu: 223
Vissiin niskanikamat saaneet vähän osumaa, vaikka mielestäni olikin melko pehmeä stoppi. Paksu lumikerros jarrutti hyvin. Täytyy aamulla käydä varmuudenvuoksi tohtorilla. On sitten kirjoissa ja kansissa, jos jälkeenpäin tulee jotain.

Mites se muuten menee? Muistelen, että työnantajan vakuutukset ovat voimassa työmatkat? Eli laitetaanko mahdolliset kulut firman piikkiin?

Back
Ylös Bottom