Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Emmääkään ol' menossa.
Mutta päivän parhaita hetkiä mulle on se kun jumppaan pääsen. Nukkumisen ohessa tietysti.

Eilinen TI:kin jäi välistä kun niin kovin ramasi.
Jos ois virkeenä, ilman univelkaa ja sataa litraa kortisolia veressä, menisin kanssa. Jos nyt meen, en nuku ennen kahta ja jo valmiiksi väsynyt on vieläkin väsyneempi. Tunnekehosi.com.

Hö.

Mites semmonen Juice-tukka?

Päältä kalju ja sivuilta pitkä.

Työn alla.

Asiasta toiseen.
Kotiappäin.
Stna oli lento myöhäs niin ehti Porin kone luipasta.
Erinäisistä syistä en tällä kertaa viitsinyt taksia ottaa niin seuraavaksi nopein vaihtoehto oli juna.
Kokemus tämäkin.
Ei musta kyllä vasemmistoliittolaisia saa.
Hkivantaa-Tikkurila oli kuin Afrikka.
Hope tre-pori välillä ei matkustajia ole.

Kohta menen saunaan, hyvän jalkatreenin päälle jos ottas suihkulla ensin kylmää sitten kuumaa, kylmää, kuumaa, yks entinen sm-tason voimanostaja sanoi, että tuommonen palauttaa, olis kuulemma hyvä ottaa treenipäivänä tuommonen.

Joskus 90-luvulla kilpaillu tää jätkä kevyessä, en nyt muista painoluokkaa, mutta aika pikkunen oli jätkä, mutta vahva ku piru, sen valmentajalta tuo oppi on peräisin, en nyt muista valmentajan nimeä ja itse kisaajaan nimeä en laita tänne ihan siitä syystä että tää kaveri tuskin tykkää jos kehun netissä tuota, kun hänen uransa loppui eroon ja päihteisiin...

Toinen joka tuommoista on suositellu on em-tason voimanostaja, rauno etunimeltään...

Ei. Mene sinä, olet varmaan nuorempi ja vetreämpi

Juu, todennäköisesti: nuorempi.

Jos ois virkeenä, ilman univelkaa ja sataa litraa kortisolia veressä, menisin kanssa. Jos nyt meen, en nuku ennen kahta ja jo valmiiksi väsynyt on vieläkin väsyneempi. Tunnekehosi.com.

Nojuu, sit on kyl paree huilii. Kerkiihän sitä.

Minä kävin. Ja salilla haisi joku niin kovin vanhalta hieltä, että silmiä kirveli.
Mutta tulipahan ruutia omaan jumppaan. Vaikka ainahan mä olen heikko peikko.

20180322_210045.webp

Tsek.

Just meni keitettyä perunaa ja porkkanaa sekä kasa jauhelihaa + salaattia. Jotenkin uppoaa sellanen niin hyvin, että harvoin tekee mieli pizzaa.

Tai sitten kun vaan itsekin kiristelen, niin koitan selitellä.

Back
Ylös Bottom