Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Piuhat on sekasin ku @Joxuz in tukka.

20180318_123746.webp

Joko mun curling- seuralaiset olivat paskoja tai minä todella hyvä, kun sain kommentin: "Olet varmaan entisessä elämässä pelannutta curlingia, koska jos nyt on eka kertasi niin en usko."

Tottahan toki mä uskon, että mä olin hyvä eikä seuralaiset paskoja.

Oliko kyseessä sellainen turnaus jossa suorituksen jälkeen puhallettiin kertoimet?

Kuinka selvinpäin voi jotain curlinkia pelata? Kännissähän se on täytyny keksiäkki.. "Khattokaa, mää liututan thätä helevetin phainavaa khiv*hik*khiveä tuonne" "Joo mää lakashen shen jään vielä eka"

Joko mun curling- seuralaiset olivat paskoja tai minä todella hyvä, kun sain kommentin: "Olet varmaan entisessä elämässä pelannutta curlingia, koska jos nyt on eka kertasi niin en usko."

Tottahan toki mä uskon, että mä olin hyvä eikä seuralaiset paskoja.
Ne on tsiikannut sun persettä suorituksen ajan eikä ole enää sen jälkeen pystynyt menemään ala-asentoon?

Oliko kyseessä sellainen turnaus jossa suorituksen jälkeen puhallettiin kertoimet?
Tuskin, koska en tajua.

Ne on tsiikannut sun persettä suorituksen ajan eikä ole enää sen jälkeen pystynyt menemään ala-asentoon?

Tähänkin voin sanoa: Tuskin! Koska siinä ei ole mitään katseltavaa.

Kuinka selvinpäin voi jotain curlinkia pelata? Kännissähän se on täytyny keksiäkki.. "Khattokaa, mää liututan thätä helevetin phainavaa khiv*hik*khiveä tuonne" "Joo mää lakashen shen jään vielä eka"

Hyvin sujui. Omasta mielestä. Ei sillä: pari kiveä meni nänniin. Ja oli mukavata. Kokeile jos et ole kokeillut.

Back
Ylös Bottom